Alla inlägg under april 2011

Av kaosochkarlek - 28 april 2011 17:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kaosochkarlek - 26 april 2011 20:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kaosochkarlek - 20 april 2011 17:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kaosochkarlek - 20 april 2011 14:04

Sitter och lyssnar på Ulf Lundell just nu, mannen i mitt liv!

Jag får nästan panikångest när jag hör honom, han börjar bli gammal nu, han ställde in sin vinterturné, tänk om han tänker lägga tofflorna på taket snart? Den dagen han dör kommer en bit av mig att dö också!

Det går inte att leva ett liv utan Lundell! Vi två hör ihop!



Nu måste jag iaf försöka plugga lite, har en inlämning till imorn, en deckare eller rysar novell och jag har skrivit ungefär sju rader. Suck hockeypuck.



Hörs senare med en köttfärspaj!

Av kaosochkarlek - 19 april 2011 11:00

När min älskade systerdotter Lilly fyller 1 år har jag äran att hålla i kalaset.

Det kommer inte bli något stort kalas eller så men på hennes dag kommer det vara jag, Lilly, Tallen, Micke, mamma, Gunnar, mommo, moffa, och Lizzy.

Om någon från fastlandet tänker skicka något till Lilly går det bra att göra det till mig eftersom dom kommer att vara här hela dagen!

  
  

Det kommer bjudas på tårta och cupcakes och eventuellt en liten smakbit till familjen på fredagen!

Tips på tårta tas emot med öppna armar!

Av kaosochkarlek - 18 april 2011 20:00

Nu är det bestämt, i början på juni åker vi till Ullared med mina svärföräldrar.

Vi kommer åka med dom i husbilen och sen ska det shoppas loss!

Ser fram emot det riktigt mycket.

Har varit där två gånger tidigare och ja, det finns så mycket skit, men det är fan så kul att gå omkring där!


Nu ska det skrivas inköpslista :)

Av kaosochkarlek - 18 april 2011 15:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kaosochkarlek - 14 april 2011 20:32

Namn: Nathaly
Kallas för: Natta tyvärr
Stjärntecken: Tvilling
Piercingar: Ja i öronen och tungan
Tatueringar: Massor och fler ska det bli
Längd: ca 161 cm
Hårfärg: brunt
Motto: De ordna si
Kär?: Absolut
Önskar du att du bodde någon annanstans?: Nja i hus isf

Dricker du?: Varje dag, annars skulle jag bli törstig!
Röker du?: Nej, rökfri sen snart nio månader sen
Vilket schampo använder du?: Massa olika!

Vilken parfym använder du?: En Beckham parfym men tänker köpa escadas Taj sunset snart!
Vad är du rädd för?: Döden
Gillar du att tvätta?: Faktiskt :)
Gillar du berg- och dalbanor?: Nej

Senaste…
Filmen du hyrde?:
Kommer verkligen inte ihåg
Filmen du köpte?: Oj, Katitzi till Tallen
Låten du hörde: Nästan ditt namn med Lundell
Låten du laddade ner?: Bruno Mars nånting
Personen du ringde?: Lizzy tror jag
Personen som ringde dig?: Min syster Madde
TV-program du såg?: Big Brother
Person du fick sms av?: Lizzy

Favorit…
Låt:
Sex on fire med Kings of Leon
Sak att göra: Äta glass!
Sport: Handboll men bara att kolla på
Dryck: Coca Cola Vanilla 

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
: Ja av många anledningar
Ljugit för någon?: Ja många gånger
Varit i slagsmål?: Ja men har växt ifrån det
Blivit arresterad?: Nej
Träffat någon från internet IRL?: Jo men inget mer sen

Antal…
Gånger du varit kär?:
Tre kanske
Gånger ditt hjärta brustit?: Ingen, jag lever ju!
Hjärtan brustit på grund av dig?: Jag har aldrig dödat någon!
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?: Bästis Jill
Gånger ditt namn varit med i tidningen?: Ingen aning

Senaste…
Boken du läste?:
Svensk Maffia
Personen du fick e-mail av?: Josephine på Lager 157
Personen du fick brev av?: Kommunals A-kassa, haha
Gången hela din familj åt middag tillsammans?: Oj, julen 2005 kanske
Saken du köpte?: Säkert nåt på tradera
Vad har du gjort idag?: Träffat Tallen och Lilly! Vandrat med hunden och lite sånt

Brukar du svära mycket?: Alldeles för mycket!
När stiger du upp på morgon en?: Mellan 0645-0745 beroende på vad jag ska göra

Vad har du på dig?: Mjukiskläder
Vad ska du göra ikväll?: Lösa korsord sen sova!
Vad är du allergisk mot?: Ingenting
Var har du ont?: Har inte ont någonstans just nu
Använder du hårspray?: Nej
Kan du stå på händer?: Ja
Salt eller socker?: Salt
Gillar du ketchup?: Inte ofta
Är du glad nu?: Jodå
Var du glad igår?: Kommer inte ihåg men tror det
Vad dansar du till?: Dansar aldrig nykter så party musik på krogen

Stockholm är… ?: Sveriges huvudstad
Göteborg är… ?: Säkert också trevligt
Kan du sjunga?: Alla kan sjunga, men om det låter bra är en annan sak
Spaghetti eller makaroner?: Spagetti

Ovido - Quiz & Flashcards