Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

Yes! En lista!

Av kaosochkarlek - 19 januari 2012 09:25

Vilken svordom använder du mest?
Fan och jävlar tror jag.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror ju så klart på hur mycket men betala billånet först och främst.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Förmodligen, men den personen har fel! Jag må se lat ut men icke!

Tittade du på tecknat när du var liten?
Kommer inte ihåg men det tror jag.

Hur många syskon har du?
Tre fantastiska systrar.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Massor med tatueringar!

Vad har du för väder just nu?
Milt, ganska ljust, har inte vart ute än men alldeles snart så!

Vilken är din favoritfrukt?
Choklad luktar mumma men Mickes parfym i lagom mängd är bäst!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06.55 men min mänskliga väckarklocka väcker mig när han behagar :)

Använder du flip-flops?
Inte så här års nej! :p

Var köper du dina matvaror ifrån?
Willys eller Ica Maxi (ja vi är "fattiga"/ekonomiska)

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
Jag har min barnfamilj med mig och träffar en kompis med eller utan sin/a ungar! :)

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej har aldrig behövt eller vågat.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Tjelvars barnkammarskivor och en morfar prosten skiva!

Vad åt du till middag senast?
Egna klyftpotatisar och kassler med awesome sallad till!

Kan du vissla?
Ja men inte uttala det rätt :p

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja det vet jag.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0498.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Fucking Åmål och nästan hela Jack.

När flög du senast?
2009 tror jag bestämt.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Fyra stolar och just nu en barnvagn

Läser du för skojs skull?
Bloggar och olika forum.

Diskar du din egen disk?

Jag och Micke turas om.

Har du en stationär dator eller en laptop?
En laptop.
Vad har du med dig in på bion?
Cola light.

Har du en blogg?
"Med tanke på att jag skriver i den nu såå..."

Vilket är ditt favoritämne?
Grafisk design säkert.

Gillar du att flyga?
Ibland.

Hur många timmar måste du sova för att fungera?
Har vant mig vid inga ibland men 7-9 är pefekt!

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ja oftast.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja oh ja, haha.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Inget, ringer mamma.

Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Tilde de Paula.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, bara när jag tillagar det.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du viljat hetat?
Har inte tänkt så me hade varit döpt till Charlie.

När badade du i en pool senast?
Kommer inte ens ihåg!

Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja jag var med i alla, älskade det!

Hur många barn vill du ha?
Den unge jag har <3

Har du åkt moped någon gång?
Jo mycket som ung.

Kan man vara vän med sitt ex?
Beror väl på varför man gjorde slut.

Vad har du i din väska?
Plånbok, vasselin, tuggummi typ.
Vad lyssnar du på nu?
Introt till Silda Världar.

 
 
Madeleine

Madeleine

19 januari 2012 10:45

Lite konstigt svar på favoritfrukt :P

http://maddiesworld.blogg.se

 
Liinda- Mamma till Ted

Liinda- Mamma till Ted

19 januari 2012 19:57

Ja verkligen.. jag tycker oxå han har haft 50&56 väldigt länge men ändå tycker jag det är konstigt då han är ganska lång men nu börjar det bli dags att byta lite.. Vissa bodyn i 62 sitter perfekt men har en massa som är väldigt långa så det är verkligen olika på modeller.

Ted kan nog fortfarande ha storlek 2 i blöjor men när våra tvåor tog slut så ville jag byta märke, vi körde på libero men dom blöjorna har läckt igenom flera gånger och vi tröttnade (bajset försvinner inte i 60 grader så dom bodyna är inte så fräsa å använda nu tycker jag). Iaf vi köpte pampers och då fick det bli storlek 3 på samma gång eftersom man oxå läst en del om att blöjan är för "liten" och nu har det inte läckt igenom en enda gång :).. Vad för blöjor använder du ??

Tack så mkt =) Tjelvar är oxå jätte fiin.
Hur går det med koliken, nå förbättring??
Puuuss

http://LiiiindhAa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kaosochkarlek - 26 maj 2013 21:50

Förutom lite magknip som kommer och går idag så har jag ett AAAS BRA liv verkligen! ...

Av kaosochkarlek - 16 maj 2013 22:11

1. Är du kär? Absolut!2. Humör just nu: Glad med uttråkad!3. Vem är nummer 9 i din kontaktlista? Bilregister. 4. Vad sa du senast: Typ "Vi ses imorn, jo, bra, hälsa, puss puss, hejdå".5. Är du allergisk? Nej.6. Fisk eller badkruka: Då är jag nog b...

Av kaosochkarlek - 31 mars 2013 22:07

Slängde ihop en halsvärmare till Weronica idag. Tog ca fyra timmars oavbruten stickning/virkning. Stickad med rundstickor nr 4 och 6 i ett 50/50 ull/akrylgarn. Blommor virkade med nål 6 och 2,5. ...

Av kaosochkarlek - 28 mars 2013 22:09

1. Hur gammal är du? Snart 25! :) 2. Hur gammal känner du dig? Något äldre än 25 iaf! 3. Vad har du gjort i dag? Oj har vart fullt upp, umgåtts med mamma, tagit hand om sjuk son, gjort massa ärenden, handlat, umgåtts med min lover osv.. 4. V...

Av kaosochkarlek - 10 mars 2013 08:25


Hej Susanne!   Jag hade sån tur när jag letade efter Pippis mönster att jag hittade detta gratis så du ska självklart också få det! Lägger in länkarna till originalmönstret här nedan! Hoppas innerligt att Pippi kommer hjälpa ditt barnbarn at...

Presentation

En helt vanlig blogg om en helt vanlig tjej som lever ett helt vanligt liv.

Allt från tråkiga vardagssaker till shopping, bakning, stickning och bebisprat!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards