Alla inlägg under maj 2013

Av kaosochkarlek - 26 maj 2013 21:50

Förutom lite magknip som kommer och går idag så har jag ett AAAS BRA liv verkligen!

Av kaosochkarlek - 16 maj 2013 22:11

1. Är du kär? Absolut!
2. Humör just nu: Glad med uttråkad!
3. Vem är nummer 9 i din kontaktlista? Bilregister.
4. Vad sa du senast: Typ "Vi ses imorn, jo, bra, hälsa, puss puss, hejdå".
5. Är du allergisk? Nej.
6. Fisk eller badkruka: Då är jag nog badkruka då.
7. Vem ringde dig senast? Madeleine.
8. Sparare eller slösare: Definitivt både och!
9. Hur många kan du lita på? En handfull typ.
10. Tror du på liv efter döden? Ja och framförallt HOPPAS på det!
11. Gillar du korv? Älskar't! Mmmm...
12. Bio eller promenad: Både och, varför inte promenad TILL bion?! :)
13. Är du kittlig: Haha, nej inte alls, eller?
14. Snarkar du? Grymtar när jag ligger på rygg, eller hur var det nu då?
15. Stjärntecken? Tvilling.
16. Rädd för insekter? Endel bara, typ spindlar och harkrankar.
17. Äckligaste insekten: Äckligaste måste ju vara fästingar egentligen.
18. Största sorgen du har haft? När mommo helt oväntat dog.
19. Det här är jag bra på: Planera!
20 Höger- eller vänsterhänt: Höger.
21. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna bli osynlig!
22. Pizza eller hamburgare? Hamburgare utan tvekan! Eller ännu hellre kebabrulle!
23. Gungar du på stolen? Nej är alldeles för rädd för att ramla.
24. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Fick för mig att jag önskade mig det i 18-årspresent men det var tur jag inte fick det för hade ALDRIG gjort det!
25. Vilken hand håller du gaffeln i? Oftast höger tror jag?
26. Är du rädd för blod? Nej inte rädd, men tycker det är ganska nasty.
27. Saltar du på maten? Saltar hellre efteråt än under tiden jag lagar den.
28. Gillar du att sjunga? Jodå, sjunger en del, men inte så ofta så folk hör!
29. Brukar du sola? Ibland :)
30. Vad gör du om du får hicka? Försöker svälja den!
31. Vilken färg har dina skor? Vilka av dom?
32. Fotboll eller basket? Man tar en för laget och säger fotboll men helst handboll!
33. Vem kramade du senast? Richard!
34. Din favoritlåt? Min stående favorit eller tillfälliga? Stående säger jag Ryggen fri - Lundell och tillfälliga säger jag Highwayman - Hoffmaestro.
35. När vaknade du i morse? Halv åtta.
36. Gillar du hästar? Hästar är en frukt som inte finns! Men jag tycker om frukt iaf!
37. Vem hade du velat träffa just nu? Just nu skulle jag vilja träffa Wero och Björn! Och Lizzan för att få lite humor här hemma! (Och så klart vill jag att Richard ska komma tillbaka!)
38. Är det nåt du absolut inte äter: Kapris, sardiner och banan i mat! Bruna bönor, ärtsoppa och lever kan tilläggas!
39. Vad åt du senast? Ett äpple!
40. Har du en blogg? Nej vad är det?
41. Vad ska du göra idag? Ska duscha innan jag lägger mig tänkte jag!
42. Vad drack du senast? Kaffe som vanligt.
43. Vem skrev du senast med? Richard.
44. Vem smsade dig senast? Richard!
45. Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? Tjelvar med en mikrofon upptryckt i ansiktet! Nah lilla Tjalle!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards