Direktlänk till inlägg 21 februari 2013

Tur det finns listor!

Av kaosochkarlek - 21 februari 2013 15:33

Nämn något som gjorde dig glad igår:

Att jag såg att det skulle komma en ny Allers idag!

Vad gjorde du kl 08 imorse:

Åt min försenade frukost.

Vad gjorde du för 15 min sedan:

Tog en bild på mig själv, höhö.

Det sista du sa högt:

"Jo kanske"

Det senaste någon sa till dig:

Jag har tystnadsplikt!

Vad har du druckit idag:

Bubbelvatten och kaffe.

Vad var det senaste du åt:

Plocksallad, säger bara MUMS!

Vad var det senaste du köpte:

Hemligt.

Vad är det för färg på din ytterdörr:

Brun.

Vad är det för väder hos dig nu:

Kallt, lite snöigt, hatiskt. Usch.

Godaste glassmaken:

Pepparkaka!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Nej, tror på åtrå!

Sover du tungt:

Ja, vaknade inte ens i natt när sork vaknade.

Drömmer du mardrömmar:

Nej drömmer inte så ofta alls vad jag vet.

Trivs du med ditt jobb:

Johoru!

Favoritklädsel:

Min rosarutiga klänning älskar jag i evighet, men använder den aldrig, buhu.

Favoritlåt just nu:

Finns så många som kommer och går! Men en som alltid håller är "Ryggen fri"

När hade du sex senast?

Vänta, ska fråga min iWoman.

Vad ser du om du tittar till höger:

En gundstol.

Vad gör dig glad just nu:

Att det är mindre än en vecka till löning.

Vad ska du göra härnäst:

Jobba vidare, drömma om nåt gott att äta, längta efter min Allers och ja, kanske dricka en slurk vatten.

Höger eller vänsterhänt:

Höger.

Humör just nu:

Rastlös.

Favoritgodis:

Helt klart choklad och dom RIKTIGA peacemärkena!

Kläder just nu:

Mörkblå jeans, beige tröja, underkläder, tre par strumpor och tofflor.

Sommarplaner:?

Min förste semesta!

Hur många kuddar sover du med:

Två på min sida.

Spelar du något instrument:

Nej, men sjunger ibland i hårborsten!

Morgon eller nattmänniska:

Morgon.

Vad är viktigast för dig:

Ärlighet.

 
 
Jenilita

Jenilita

4 mars 2013 00:13

Hehe ja dom e la härliga dom små monstrena :)

http://www.blonditamedfotboja.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kaosochkarlek - 26 maj 2013 21:50

Förutom lite magknip som kommer och går idag så har jag ett AAAS BRA liv verkligen! ...

Av kaosochkarlek - 16 maj 2013 22:11

1. Är du kär? Absolut!2. Humör just nu: Glad med uttråkad!3. Vem är nummer 9 i din kontaktlista? Bilregister. 4. Vad sa du senast: Typ "Vi ses imorn, jo, bra, hälsa, puss puss, hejdå".5. Är du allergisk? Nej.6. Fisk eller badkruka: Då är jag nog b...

Av kaosochkarlek - 31 mars 2013 22:07

Slängde ihop en halsvärmare till Weronica idag. Tog ca fyra timmars oavbruten stickning/virkning. Stickad med rundstickor nr 4 och 6 i ett 50/50 ull/akrylgarn. Blommor virkade med nål 6 och 2,5. ...

Av kaosochkarlek - 28 mars 2013 22:09

1. Hur gammal är du? Snart 25! :) 2. Hur gammal känner du dig? Något äldre än 25 iaf! 3. Vad har du gjort i dag? Oj har vart fullt upp, umgåtts med mamma, tagit hand om sjuk son, gjort massa ärenden, handlat, umgåtts med min lover osv.. 4. V...

Av kaosochkarlek - 10 mars 2013 08:25


Hej Susanne!   Jag hade sån tur när jag letade efter Pippis mönster att jag hittade detta gratis så du ska självklart också få det! Lägger in länkarna till originalmönstret här nedan! Hoppas innerligt att Pippi kommer hjälpa ditt barnbarn at...

Ovido - Quiz & Flashcards