Alla inlägg den 17 maj 2011

Av kaosochkarlek - 17 maj 2011 21:08

1. Hur gammal är du om fem år?
Ynka 28 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Först mommo och moffa, sen Micke!
3. Hur lång är du?
161 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Are you scared? SÅ dålig!
5. Vem ringde du senast?
Tallen
6. Vem ringde dig senast?
Madde
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"046xxxxxx har försökt att ringt dig......bla bla"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror på vad jag vill.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda.
10. När såg du senast din mamma?
I lördags för att fira hennes karl.
11. Vilken ögonfärg har du?
Ett blått och ett grönt.
12. När vaknade du i dag?
07.20
13. Vilken är din favoritjulsång?
Last christmas med Wham kanske. Snart kommer änglarna att landa med Lundell.
14. Vilken är din favoritplats?
Ingen aning, där solen skiner!
15. Vilken plats föredrar du minst?
Sophuset?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I ett grönt hus med familjen!
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Källargubben som alla lurade i oss bodde i mommo och moffas källare.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När jag berättade för moffa att Nessie hoppat i badkaret när jag duschat. Haha
19. Hur stor är din säng?
Min del är ju 90 men tillsammans med Mickes är den 180 cm.
20. Har du stationär eller bärbar dator?
MacBook Pro baby!
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Endast i förd trosor.
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två i min, två i Mickes.
23. Hur många landskap har du bott i?
Gotland bara.
24. Vilka städer har du bott i?
Visby och Fole.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota eller Converse med ankelstrumpor.
26. Är du social?
Japp det är jag!
27. Vilken är din favoritglass?
Blåbärsglass tror jag!
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Vit kladdkaka står högt upp just nu!
29. Tycker du om kinamat?
Ja, as gott! Men thaimat är godare!
30. Tycker du om kaffe?
Ja, smarrigt!
31. Vad dricker du till frukost?
Ett glas proviva!
32. Sover du på någon särskild sida?
Min sida?
33. Kan du spela poker?
Jo men är skitdålig på det.
34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja fast inte kläng!
35. Är du en beroendemänniska?
Nej?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Känner en, bekant med typ två.
37. Vill du ha barn?
Ja oh ja :)
38. Kan du några andra språk än svenska?
Flytande engelska och några fraser av spanska samt italienska.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja en gång med en syster med magkatarr.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet eller kalkbrott.
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Bebissaker och räkningar.
42. Äger du dyrbara smycken?
Nej.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Desperate housewives!
44. Kan du rulla med tungan?
Ja?
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Jag själv, lätt!
46. Sover du med gosedjur?
Nej med Mickebjörnen bara.
47. Vad har du för ringsignal?
Iphones original.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Har en skolåda med lite.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Mickes kaffekopp.
50. Flirtar du mycket?
Ja med Micke :)
51. Kan du byta olja på bilen?
Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Kommer inte ihåg. En Allers tidning iaf!
54. Läser du dagstidningen?
Ja på nätet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej men vill ha Allers i lådan.
56. Dansar du i bilen?
Ibland, oftast med syster Madde.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Ingen.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Måtten på några klänningar.
59. När var du i kyrkan senast?
På Kians dop.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Min coach Lena.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Kanske tre nätter?
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Moffa som gav mig en cykel idag :)
63. Vad lyssnar du på just nu?
Madde som pratar i andra änden telefonen.
64. Har du varit med i tidningen?
Ja massor med gånger!
65. Vad är det konstigaste du ätit?
Äter inget som är konstigt, men när jag var liten åt jag kotunga.
66. Vem såg dig naken senast?
Micke.
67. Vad är det för färg på din tandborste?
Rosa
68. Hur imponerar man på dig?
Genom att få mig att skratta.
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Mamma eller Lizzy.
70. Har du någon piercing?
Ja i öronen och tungan.
71. Din största vinst?
Vann en ny bongolott en gång :p
72. Civilstånd?
Sambo
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, några bloggar och hotmail.
74. Är du fåfäng?
Lite ibland.
75. Ångrar du någonting du gjort?
Ja förmodligen, men dags att ta lärdom och göra det annorlunda nästa gång.
76. Hur gammal är din pappa?
Han blir 56 i år.
77. Vilket är ditt drömjobb?
Lyxfru
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Massor med tatueringar och resor!
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Kanin, marsvin, katt, hund, häst och råttor
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag hatar grannen över mig och hennes äckliga shi tzu. Jag älskar att sticka och jag är grym på att baka!
81. Svär du ofta?
Johoru hora.
82. Vad dricker du just nu?
Vatten
83. Kan du åka slalom?
Nej
84. Vad har du ätit i dag?
Frukost, kaffe, lunch, kaffe, kvällsmat, kaffe
85. Vad har du för utbildning?
Mediaprogrammet på gymnasiet
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Allt utom det och det och det och det...
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Ingenting
88. Vilken är din bästa egenskap?
Rolig.
89. Vilken är din sämsta egenskap?
Lättretlig.
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Ulf Lundell och Che Guevara
91. Saknar du något?
Ja pengar ibland!
92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Beror på hur gammal man blir och vad man ska få/ge. Haha.
93. Vad gör dig ledsen?
Svek och lögner.
94. Vad gör dig glad?
Allting är relativt men initiativ tycker jag om!
95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej och förmodligen aldrig framöver heller.
96. Vad ska du göra i helgen?
Åka till mamma på fredag och stanna till lördag. Lördag loppis och ha kvalitetstid med Micke och på söndag kommer min chef och bor hos mig en natt efter personalfest och möte.
97. Vad är det knasigaste du gjort?
Det kan jag inte svara på.
98. Vad har du för laster?
Glass och coca cola!
99. Vem är din förebild?
Har nog ingen sådär...
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
sluta prata i telefon och gå och lägga mig!

Av kaosochkarlek - 17 maj 2011 12:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kaosochkarlek - 17 maj 2011 10:00

Grattis Fru Gris på din 1 årsdag! Det var länge sedan hon var sådär liten nu men söt är hon fortfarande! Älskade lilla dumma, jobbiga valp!  

Av kaosochkarlek - 17 maj 2011 08:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

En helt vanlig blogg om en helt vanlig tjej som lever ett helt vanligt liv.

Allt från tråkiga vardagssaker till shopping, bakning, stickning och bebisprat!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards