Alla inlägg den 10 juli 2011

Av kaosochkarlek - 10 juli 2011 13:12

Namn: Nathaly

Piercingar: Tungan och öronen

Tatueringar: Ja hur många som helst!

Längd: 161 enligt mitt pass.

Skostorlek: ca 39/40

Hårfärg: Mörk sammetsbrun

Fräknar: Tyvärr inte

Motto: Det ordnar sig nog

Kär? Jaaa

Önskar du att du bodde någon annanstans? I ett hus hade inte varit fel.

Dricker du? Annars blir man uttorkad

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Väldigt olika

Vilken parfym använder du? Jätteolika, allt från Beckham till Balenciaga

Vad är du rädd för? Spyor, sjukdomar och ormar

Gillar du att tvätta? Ja :)

Gillar du berg- och dalbanor? Aldrig provat men det har jag svårt att tro.

Senaste...

Filmen du hyrde? Hyr inte film

Filmen du köpte? Oj det kommer jag inte ihåg.

Låten du hörde: Introt till Weeds

Låten du laddade ner? Fuck you very much - Lilly Allen

Personen du ringde? Tallen

Personen som ringde dig? Nån fjant på en annons

TV-program du såg? Sneglar på "Vem vet mest" nu

Person du tänkte på? Pappa

Favorit...

Låt: Har så många men allt med Uffe så klart!

Sak att göra: Tycker mycket om att sticka

Sport: Handboll

Dryck: Coca cola light och vanilla coke och iskall oboy!

Kläder: Just nu min citrusklänning!

Film: Åh det är så olika!

Bil: Volvo Xc90 utan tvekan!

Serie: Desperate housewives och weeds

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja.

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Småbråk bara.

Blivit arresterad? Inte arresterad men fått små varningar.

Träffat någon från internet IRL? Ja, hehe

Antal...

Gånger du varit kär? 2 på riktigt sen små förälskelser

Gånger ditt hjärta brustit? Ingen, jag lever ju!

Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen skulle jag tro?

Tjejer du kysst? Går inte att räkna

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Inte så många faktiskt, Jill emellanåt.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Kanske 10.

Senaste...

Boken du läste? Snabba cash, håller på med Aldrig fucka upp nu.

Personen du fick e-mail av? Ska kolla... Lizzy som skickat länk på facebook.

Personen du fick brev av? My och Kajsa om inte Swedbank räknas som en person :)

Personen du fick sms av? Frida

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Oj det är så många år sen att jag inte kan komma ihåg.


Vad har du gjort idag? Jobbar ännu!
Var det kul? Ja det tycker jag!

Brukar du svära mycket? Tyvärr så gör jag det ja.

När stiger du upp på morgonen? Mellan 0700 och 0800

Vad har du på dig? Svarta leggins och en turkos tischa

Vad ska du göra ikväll? Jobba vidare

Vad är du allergisk mot? Ingenting faktiskt

Var har du ont? fingrarna ibland, dom börjar svullna nu.

Använder du hårspray? Otroligt sällan, tror inte jag gjort det på nåt år.

Kan du stå på händer? Ja men det gör ont

Håkan Hellström eller The Ark? Ingen av dom helst!

Salt eller socker? Salt.

Gillar du ketchup? jo men det gör jag

Är du glad nu? Ja

Var du glad igår? Jo för det mesta

Vad dansar du till? Smaken av alkohol.

Stockholm är... ? Vackert och stressigt.

Göteborg är... ? Blåsigt och regnigt? :p

Kan du sjunga? Ja men det låter inte så bra :)

Spaghetti eller makaroner? Beror lite på, älskar båda emellanåt.

Land du vill besöka? Usa, Ryssland, Kina till att börja med.

Presentation

En helt vanlig blogg om en helt vanlig tjej som lever ett helt vanligt liv.

Allt från tråkiga vardagssaker till shopping, bakning, stickning och bebisprat!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards