Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av kaosochkarlek - 6 augusti 2011 08:00

Brukar du komma i tid: Har blivit ganska bra på det, OBS! GANSKA bra!
Vad hade du i din mun senast: Cola om inte tungan räknas!
Har du bra kondition: Hade en gång i tiden, sen blev jag preggo.
Hur lång är du: 1.63 cm
Hur känner du dig just nu: Trött men tillfreds!
Hur upplever du dig själv som person: Rolig, spontan och halvgalen!
Vanligaste färg på dina kläder: Färger!
Kan du laga mat: Ja jag är en kung i köket!
Vad pluggar du: Ingenting.
Vad har du på dig just nu: Svarta tight och randigt linne.
Har du någon fobi: Jo några små.
Hade du en bra kväll igår: Ja oh ja, jag och mitt kex all alone!
Vilket är ditt senaste inköp: Vindruvor, cola, blåbärsglass
Din favoritdryck på morgonen: Grapejuice och sen kaffe på det.
Projekt just nu: Förlossning?
Vilken tid gick du upp idag: Vaknade ca 0730 och klev upp va 0750
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Förutom lön satte pappa in 600 för bredbandet.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja fast lite i Mickes också.
Vad hade du sönder senast: Kanske en plastback innan jag slängde den.
Senaste alkoholintag: Någon gång i början på januari
Har du haft mörkt hår: Ja svart till och med, har ganska mörkt nu också.
Är du morgonpigg: Brukar vara det men nu är det inte så ofta för jag sover ganska dåligt.
Vem snackade du med senast: Talar med Lizzy och Madde nu.
Stjärntecken: Tvilling
Varm favoritdricka: Kaffe tror jag bestämt.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Coca cola light eller vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Vanilla sky, redbull vodka/redbull jäger
När gjorde du senast något riktigt dumt: Det kommer jag inte ihåg.
När hånglade du senast: Hånglade igårkväll, kysstes i morse, pussades i eftermiddags.
Saknar du någon just nu: Mamma!
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: Haha har inte haft lunarstorm på säkert 10 år.
Gillar du dokumentärer: Beror helt på vad den handlar om.
Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska och väääldigt lite spanska.
När fikade du senast: Idag, glass och kaffe!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Beror på vad, fråga Lizzy, hon gör allt för att undvika det, haha.
Senast sedda filmen: Sex and the city 1
Senaste impulsköp: Det kan jag inte komma ihåg.
Favoritgata: Jungmansgatan så klart.
Här bjuder jag mamma på middag: Var hon vill!
Fikar gärna hos: Lizzy!
Bästa lunchställe: Spelar ingen roll, men gärna hos mommo!
Bästa Middagsställe: Lizette gör god mat men det gör mamma också!
Favoritgrönsak: Typ alla!
Favoritfärg: Orange, turkos, rosa, beror på vilket sammanhang!
Favoritmärke: Apple.
Favoritdjur: Hund
Favoritskor: Sneakers.
Motionerar: Cyklar, har sex och promenerar.
Det dyraste jag köpt: Min bil!
Dansar helst till: Tonerna från alkoholen
Bästa romanen: Läser hellre thrillers eller deckare
Favoritprodukt på Apoteket: Otrivin menthol eller imtimolja
Bästa förfestmusiken: Snowstorm
Reser helst till: Utlandet
Älsklingsljud: Ulf Lundell
Mitt sämsta köp nånsin: Nån gammal mat kanske?
Är du bekymrad över något just nu: Nja lite kanske.
Favoritland förutom sverige: Sverige är inte mitt favoritland
Längtar efter: Grodan
Gillar Allsång på Skansen: Ja!
Senast lästa papperstidning: Jysk bladet
Senaste telefonsamtal: Mammas Gunnar
Haft sex med en av ditt eget kön: Nej
Kär: Ja.
Varit i Polen? Nej men åker gärna dit.
Hur gammal var din mamma när hon födde dig: 28
Vill du ha barn: Ja :)
Hur många resväskor äger du: En men ganska många handväskor.
Tittade du på tecknat när du var liten: Ja en del på cartoon network.
Vad var den senaste musik du lyssnade på: Ulf Lundell nu
Vad är det bästa med dig: Hela mig så klart!
Vad är det sämsta med dig: Ja du, att jag snarkar en del nu för tiden?
Hur var du som barn: Jättesocial, framåt, glad och sprallig.
Har du bra kontakt med din familj: Ja.
Har du varit kär: Ja.
Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande: Det jag har nu på snart två år
Hur stora fötter har du: Ca 25 cm.
Hur ofta filar du dem: Några gånger i månaden.
När var du riktigt full senast: I september 2010
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan: Det kan jag verkligen inte komma ihåg.
När dansade du senast: Det var väl då i september?!
Följer du någon Tv-serie: Desperate housewives och weeds
Vad gjorde du nyårsafton 1999: Ingen aning.
Vilken roll hade du i skolan: Huvudrollen
Vart vill du åka på storstadssemester: New york
Vart vill du åka på solsemester: Överallt där solen lyser, gärna kroatien
Vill du gifta dig: Nja, väldigt splittrad.
Hur långa ögonfransar har du: Vet inte men ska verkligen mäta nästa gång jag tappar en.. eller?
Brukar du bada på sommaren: Ibland, har dock inte gjort det än i år.
Älskar du alla former av sport: Haha nej verkligen inte.
Lyssnar du på radio? Vilken kanal: Ibland i bilen.
Är du med i någon fackförening: Ja. Vuxenpoäng.
Har du gjort något kriminellt: Ja.
Vad är det första du gör på morgonen: Stänger av mobilen och myser med Micke.
Vad är det sista du gör innan du somnar:
Läser och pussas godnatt.
Vad äter du oftast till lunch: Jätteolika.
När åt du kött senast: Idag, köttfärssås.
Sopsorterar du flitigt: Ja det gör jag verkligen!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ca 3.
Har du några allergier/handikapp: Nej inga som jag känner till.
När besökte du ett gym senast: Hahaha oj, har det hänt?
Äger du en cykel: Ja.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Trött och pissnödig.
Favoritgodis: Sura godisar, gärna peacemärken.
Är det nåt du absolut inte äter: Ja massor. Som bruna bönor, vita bönor, lever.
Musik just nu: Lily Allen
Vad sa du senast: "Det är hon ju typ också" om Brommahoran.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 70 talet.
Sommarplaner: Jobba och snart bli föräldraledig.
Hur många kuddar sover du med: Fyra, två i min del, två i Mickes del.
Favoritväder: Sol men inte FÖR varmt.
Om du var fast på en öde ö, vilka 3 saker skulle du ta med: Skulle inte åka till en öde ö.
Spelar du nåt instrument: Nej men är ganska duktig på att skriva sms.
Morgon- eller nattmänniska: Morgon och dagmänniska.
Sparare eller slösare: En prioriterare!
Vem är viktigast för dig: Dom som är viktigast vet det redan!
Bästa film: Finns så många!
Tror på liv på andra planeter: Ja.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja som om det vore för 16 år sen.
Älskar du henne/honom fortfarande: Hahaha nej det gjorde jag inte då heller.
Tror du på mirakel: Lite vilsen i den frågan.
Ser du på kärleken som ett misstag: NEJ.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Inte fler än två.
Bio eller promenad: Beror på vilken film och med vem och vädret.
Är du kittlig: Lite.
Snarkar du: Tyvärr.
Rädd för insekter: Ja ibland
Äckligaste insekten: Spindlar, harkrankar och fästingar.
Största svaghet: Vet inte. Vad tycker du?
Det här är jag bra på: Mitt jobb!
Bästa bok: Snabba cash, Aldrig fucka upp och Livet deluxe.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Läsa tankar eller osynlig.
Vad vill du jobba som: Älskar mitt jobb jag har!
Chips, morötter eller godis: Chips!
Pizza eller hamburgare: Pizza en gång i halvåret annars Max burgare
Skriver du dagbok: Nej men bloggar ibland.
Har du nån partner: Ja.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: Tatuera ja!
Stökigt eller välstädat: Ganska välstädat.
Gungar du på stolen: Nej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Skulle vilja men inte våga.
Vilken hand håller du gaffeln i: Olika, oftast höger tror jag.
Hur är din drömpartner: Som Micke!
Hur många syskon har du: Tre systrar.
Vad är du mest rädd för: Döden och sjukdomar.
Är du rädd för blod: Inte rädd för det men tycker det är äckligt.
Saltar du på maten: Inte ofta.
Gillar du att sjunga: Ja, men det låter inte bra.
Vilket gymnasieprogram gick du och varför: Mediaprogrammet.
Anser du att du är stark: På kort sikt
Brukar du sola: I början av sommaren
Vad gör du om du får hicka: Klunkar vatten.
Kaffe, te eller inget: KAFFE
Har du en besatthet: Nej.
- Första bästa kompis: Jill
- Första kärlek: Jocke Rosén
- Första husdjur: Marsvinet Doris
- Första semester: Turkiet med Rebecca.
- Första jobb: Jordgubbsplockare i Källunge
- Första köpta skiva: Backstreet boys första tror jag
- Första piercing: Näsan
- Första konsert: Ulf Lundell, två månader nyfödd.
- Sista spelade CD: En Lundell solo skiva.

Ovido - Quiz & Flashcards