Alla inlägg den 13 september 2011

Av kaosochkarlek - 13 september 2011 16:53

Gör en snabb lista innan jag beger mig till tvättstugan!


Dagens humör: Lite orolig men glad ändå.
Dagens mående: Bra, lite mör så här på kvällskvisten men annars bra.
Dagens borde: Lägga hårinpackning. Gör nog det när jag har tvättat klart sen.
Dagens frisyr: P.g.a skitigt hår så har jag en slarvig knut.
Dagens smink: Ifyllda bryn, lite mascara och eyeliner (kors i taket!)
Dagens klädsel: Tvättar kläder - tights och luvjacka.
Dagens planer: Dagen är snart slut men tvätta färdigt, laga mat, promenera, sova.
Dagens materiella vill ha: Höstjacka. TAR EMOT ALLA TIPS!
Dagens fundering: Skulle väl vara det här med vilket datum jag kommer kläcka.
Dagens beroende: Kanjanas vårrullar.
Dagens tråkigaste: Att mitt paket från netonnet fortfarande inte kommit.
Dagens längtan: Tills förlossningen startar och sen tills mina systrar kommer!
Dagens superlängtan: Tills förlossningen är över och till nyår!
Dagens tidning: Allers (för alltid i mitt hjärta!)

Av kaosochkarlek - 13 september 2011 15:00

 

Jag och mamma köpte en drömfångare till bebisen.

Som ni säkert förstår så tror jag på sånt där.

Jag kan inte påstå att jag tycker drömfångare är sådär superläckert men jag tror absolut det kommer göra gott för den lilla.

Av kaosochkarlek - 13 september 2011 09:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kaosochkarlek - 13 september 2011 08:55

  Stickade ett par strumpor till Lilly häromdagen.

Trots kapraltunnelsyndromet gick det riktigt fort.

Satt hemma hos mommo och moffa sen och fäste trådarna, då satt hon bara och log och tittade på mig och sa på finlandssvenska:

"Ja det är sååå roligt att du ville lära dig sticka!"

:)

Presentation

En helt vanlig blogg om en helt vanlig tjej som lever ett helt vanligt liv.

Allt från tråkiga vardagssaker till shopping, bakning, stickning och bebisprat!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards