Direktlänk till inlägg 5 april 2011

Det här är jag!

Av kaosochkarlek - 5 april 2011 18:23

Vem är jag som ska driva "Kaos och kärlek"?

En glad tjej med humörssvägningar som kan heta duga.
Oftast positiv till allt men blir jag irriterad så ska man passa sig för mitt "onda öga".
Bor tillsammans med min man och vår hund "grisen" som vi kallar henne. En sån där fruktansvärd kamphund ni vet.
22 år ung och lever ett trivsamt liv i södra Visby.
Jobbar även i Visby och har precis blivit befodrad så jobbfronten kunde just nu inte ha varit bättre!
Jag är barnsligt förtjust i glass och skulle kunna leva på det! Bäst är pepparkaksglass och blåbärsglass (med grädde of course)
Älgfanatiker med hela bokhyllan full av de vackra, ståtliga djuren! Drömmen är att äga en riktig älg! Åtminstone få klappa en!

Är så gott som besatt av Sveriges egna "King of rock" som ni säkert förstår är Ulf Lundell!

Har tre underbara syskon, där två av dem bor alldeles för långt bort men vi har bra kontakt ändå!
Har en handfull med ritktiga guldklimpar till vänner och de håller jag hårt i!
Jag har inga barn (än) men en gudomlig systerdotter som jag älskar och de flesta jag känner har barn så jag har alltid barn runt mig!
Det finns egentligen massor att säga, för jag skulle nog kunna vara en intressant människa om jag bara ville, men jag känner inte att jag måste blotta hela min livshistoria här.
Detta har nog gett en ganska bra bild av mig trots allt.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kaosochkarlek - 26 maj 2013 21:50

Förutom lite magknip som kommer och går idag så har jag ett AAAS BRA liv verkligen! ...

Av kaosochkarlek - 16 maj 2013 22:11

1. Är du kär? Absolut!2. Humör just nu: Glad med uttråkad!3. Vem är nummer 9 i din kontaktlista? Bilregister. 4. Vad sa du senast: Typ "Vi ses imorn, jo, bra, hälsa, puss puss, hejdå".5. Är du allergisk? Nej.6. Fisk eller badkruka: Då är jag nog b...

Av kaosochkarlek - 31 mars 2013 22:07

Slängde ihop en halsvärmare till Weronica idag. Tog ca fyra timmars oavbruten stickning/virkning. Stickad med rundstickor nr 4 och 6 i ett 50/50 ull/akrylgarn. Blommor virkade med nål 6 och 2,5. ...

Av kaosochkarlek - 28 mars 2013 22:09

1. Hur gammal är du? Snart 25! :) 2. Hur gammal känner du dig? Något äldre än 25 iaf! 3. Vad har du gjort i dag? Oj har vart fullt upp, umgåtts med mamma, tagit hand om sjuk son, gjort massa ärenden, handlat, umgåtts med min lover osv.. 4. V...

Av kaosochkarlek - 10 mars 2013 08:25


Hej Susanne!   Jag hade sån tur när jag letade efter Pippis mönster att jag hittade detta gratis så du ska självklart också få det! Lägger in länkarna till originalmönstret här nedan! Hoppas innerligt att Pippi kommer hjälpa ditt barnbarn at...

Ovido - Quiz & Flashcards