Alla inlägg den 5 april 2011

Av kaosochkarlek - 5 april 2011 22:06

Efter mitt och Mickes tjuvande ikväll tänker jag gå och lägga mig nu!

Ska upp som vanlig tid kl 7 imorgon så det krävs några timmas god sömn!

Imorn när vi fått hem den nya byrån och de nya bokhyllorna ska jag ta lite kort och lägga upp så ni som aldrig varit hos mig ska få en liten inblick!

Sleep tight alla små rumpnissar!

Av kaosochkarlek - 5 april 2011 20:00

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Ja det gör jag flera gånger om dagen
Gnälla: Minst en gång om dagen säger min sambo
Sova: Alldeles lagom mellan 22-07
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej det skulle jag aldrig våga ens.
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Nej mest konstiga drömmar
Drömma sexdrömmar: Nej det händer fan aldrig
Klä dig i svart: Inte ofta
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Nej
Röka: Har slutat för snart nio måndaer sen!
Ljuga: Om det behövs
Hata folk: Bara några
Lita på folk: Väldigt få


VEM:
Saknar du: Mina systrar!
Vill du döda: Ingen, men skulle kunna anlita någon
Rörde dig sist: Min sambo
Vill du slå: Några styckna
Pussade dig sist: Micke
Vill du kittla: Min vän Lizzy under fötterna, det är festligt
Kramade du sist: Min systerdotter när hon åkte hem.
Vill du prata med: Mamma
Skrek du på sist: Det kommer jag inte ihåg
Vill du vara som: Jag är ganska nöjd som jag är
Vill du bli galet full med: Ingen längre, har lärt mig mina läxor
Gjorde dig riktigt glad senast: Min systerdotter, som alltid :)
Fick du sms från senast: Anna panna


HAR DU:
För många vänner: Nej
Flickvän: Nej
Förföljelsemani: Nej?
Tvångstankar: Jo ibland
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Nej
Färgat håret: Många gånger minst!
Brutit några ben: Jo
Några piercings: Tunga och öron, tog ur en missbildad ur tutten för ett tag sen
Egen dator: MacBook Pro
Bra självförtroende: Oftast
Kysst någon: Hehe nej aldrig, önskar jag skulle få!
Köpt kondomer: Jo
Tagit nakenbilder: Ja, men inte på mig själv
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: Jo det lär jag ha gjort
Varit kär: Jajemen
Dumpat någon: Jo
Blivit dumpad: Nej
Stulit någonting: Jo
Lämnat landet: Jo
Rymt hemifrån: Jo när jag var typ fem år
Gjort något olagligt: Lite


HUR:
Svarar du i telefonen: Hallå? Hej det är Nathaly eller Shoo
Fördriver du tiden: Sitter vid datorn, umgås, tränar hunden osv.
Mycket pengar har du: Jag har kontoutdrag som är längre än dig!
Ofta bäddar du sängen: Varje dag
Ofta diskar du: Varje dag
Ofta städar du: En gång i veckan
Många stör du dig på: Många
Ofta träffar du din familj: Olika men inte så ofta.. Saknar!

TROR DU:
Att du kommer bli något: Det är jag redan
På rymdvarelser: Jo
Att folk tycker om dig: Klart de gör :)
På ett liv efter detta: Hoppas
Att fiskar kan tänka: Ja, klart.
Att du kommer leva länge: Det vet man aldrig.


VÄLJ:
Katt eller hund: Hund
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt!
Vatten eller land: Land
Sex eller kyssar: Kramar!
Telefon eller internet: Mobil!
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Både och
Leva eller dö: Leva

Av kaosochkarlek - 5 april 2011 18:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kaosochkarlek - 5 april 2011 18:23

Vem är jag som ska driva "Kaos och kärlek"?

En glad tjej med humörssvägningar som kan heta duga.
Oftast positiv till allt men blir jag irriterad så ska man passa sig för mitt "onda öga".
Bor tillsammans med min man och vår hund "grisen" som vi kallar henne. En sån där fruktansvärd kamphund ni vet.
22 år ung och lever ett trivsamt liv i södra Visby.
Jobbar även i Visby och har precis blivit befodrad så jobbfronten kunde just nu inte ha varit bättre!
Jag är barnsligt förtjust i glass och skulle kunna leva på det! Bäst är pepparkaksglass och blåbärsglass (med grädde of course)
Älgfanatiker med hela bokhyllan full av de vackra, ståtliga djuren! Drömmen är att äga en riktig älg! Åtminstone få klappa en!

Är så gott som besatt av Sveriges egna "King of rock" som ni säkert förstår är Ulf Lundell!

Har tre underbara syskon, där två av dem bor alldeles för långt bort men vi har bra kontakt ändå!
Har en handfull med ritktiga guldklimpar till vänner och de håller jag hårt i!
Jag har inga barn (än) men en gudomlig systerdotter som jag älskar och de flesta jag känner har barn så jag har alltid barn runt mig!
Det finns egentligen massor att säga, för jag skulle nog kunna vara en intressant människa om jag bara ville, men jag känner inte att jag måste blotta hela min livshistoria här.
Detta har nog gett en ganska bra bild av mig trots allt.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En helt vanlig blogg om en helt vanlig tjej som lever ett helt vanligt liv.

Allt från tråkiga vardagssaker till shopping, bakning, stickning och bebisprat!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards