Direktlänk till inlägg 27 september 2011

Dagens äventyr.

Av kaosochkarlek - 27 september 2011 20:34

Idag har varit en händelserik dag för lilla Tjelvar trots att han för det mesta bara har sovit. Vi åt lunch hos gammelmomma och träffade moster Tallen och kusin Lilly. Hon var så duktig med Tjelvar, gungade honom i bilbarnstolen och klappade honom så lugnt på huvudet. Precis som att hon direkt förstod att det är en ömtålig liten varelse. Efter det åkte vi och hälsade på gammelfarmor och gammelfarfar och dom blev så glada för att vi kom på besök och Tjelvar sov så nöjt hela tiden. Ikväll har bebis fått sitt första bad och det var jätteläskigt för hela familjen fast det var bara Tjelvar som skrek som tur var :)Nu ligger vi i soffan och snuttar tutte innan det är dags att knoppa. Imorn ska vi köpa jultidningar, träffa Line, gå till BVC, passa på att hälsa på farmor på jobbet och träffa Lizzy. Dessutom ska jag försöka lägga upp ett bildinlägg, förstår att många är nyfikna på att se vår grodunge!

 
 
Liinda - Gravid

Liinda - Gravid

30 september 2011 10:45

Jora allt funkar jätte bra :) ammningen oxå. Och för dej??
Okey, var det så mkt att ögat var ihop klibbat på morgonen?? Vi tvättar det iaf några ggr om dan och jag tycker det börjar se bättre ut nu oxå :)
Tänkte faktiskt gå ut med det snart för nu vet hela familjen :)
Ni oxå :) Kraam

http://Liiiindhaa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kaosochkarlek - 26 maj 2013 21:50

Förutom lite magknip som kommer och går idag så har jag ett AAAS BRA liv verkligen! ...

Av kaosochkarlek - 16 maj 2013 22:11

1. Är du kär? Absolut!2. Humör just nu: Glad med uttråkad!3. Vem är nummer 9 i din kontaktlista? Bilregister. 4. Vad sa du senast: Typ "Vi ses imorn, jo, bra, hälsa, puss puss, hejdå".5. Är du allergisk? Nej.6. Fisk eller badkruka: Då är jag nog b...

Av kaosochkarlek - 31 mars 2013 22:07

Slängde ihop en halsvärmare till Weronica idag. Tog ca fyra timmars oavbruten stickning/virkning. Stickad med rundstickor nr 4 och 6 i ett 50/50 ull/akrylgarn. Blommor virkade med nål 6 och 2,5. ...

Av kaosochkarlek - 28 mars 2013 22:09

1. Hur gammal är du? Snart 25! :) 2. Hur gammal känner du dig? Något äldre än 25 iaf! 3. Vad har du gjort i dag? Oj har vart fullt upp, umgåtts med mamma, tagit hand om sjuk son, gjort massa ärenden, handlat, umgåtts med min lover osv.. 4. V...

Av kaosochkarlek - 10 mars 2013 08:25


Hej Susanne!   Jag hade sån tur när jag letade efter Pippis mönster att jag hittade detta gratis så du ska självklart också få det! Lägger in länkarna till originalmönstret här nedan! Hoppas innerligt att Pippi kommer hjälpa ditt barnbarn at...

Presentation

En helt vanlig blogg om en helt vanlig tjej som lever ett helt vanligt liv.

Allt från tråkiga vardagssaker till shopping, bakning, stickning och bebisprat!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards