Alla inlägg under augusti 2011

Av kaosochkarlek - 21 augusti 2011 19:15

Det finns ju hundratals med låtar jag kan texten till så det blir en goding av Uffe!
Främlingar!

Av kaosochkarlek - 20 augusti 2011 19:15

Eric Prydz/Pink Floyd - Another brick in the wall, låten som min klass tog studenten till. Speciell händelse, ja jo men finns säkert bättre.


Av kaosochkarlek - 19 augusti 2011 19:15

Fronda - Rullar fram påminner mig enormt om min tid på Donnergymnasiet, fan vilka härliga minnen!

Av kaosochkarlek - 18 augusti 2011 19:15

Hur många låtar är det som INTE påminner om någon egentligen?
Denna låt med Totta Näslund och Josefine Nilsson (Alltid inom mig) påminner mig definitvt om mannen i mitt liv, min sambo, pappan till mitt barn, Micke! Just av den simpla anledning att han spelade/nynnade den för mig första kvällen vi sov tillsammans för snart två år sedan.

Av kaosochkarlek - 17 augusti 2011 19:00

Finns många låtar som får mig ledsen men en är definitivt The Motorhomes - Into the night

Av kaosochkarlek - 17 augusti 2011 13:53

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - Läppen gör mycket mindre ont och tungan har jag redan men gillar inte synliga piercings.
2. vara seriös eller oseriös? - Både och beroende på tillfälle.
3. Dricka grön eller röd mjölk? - Dricker inte mjölk mer än till kaffe/o´boy
4. Brinna upp eller drunkna? - Ingenting, jag är jätterädd för att dö.
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Både och beroende på vad vi ska göra.

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - Så klart!
2. har du skolkat? - Ja men gud det är många år sen!
3. varmt eller kallt? - Varmt
4. soligt eller regn? - Soligt men inte för varmt
5. fanta eller cola? - Cola helt klart
6. är du nyttig av dig? - Ja men det tycker jag. Visst jag har mina dagar men dom är inte många.

OM MIG
1. vad heter du? - Nathaly
2. syskon? - Tre systrar
3. Vart bor du? - Visby
4. Hur många barn vill du ha? - Högst 3
5. Vill du gifta dig? - Tror inte det men det beror på om Micke kommer fria (svårt att säga nej då)
6. Favorit tid på dagen? - Beror ju på vad jag gör.
7. Humör just nu? - Lite sveda i ryggen annars bara jävligt uttråkad.

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - Ja
2. Sjungit? - Ja
3. Blivit kramad? - Ja
4. Känt dig fånig? - Hehe kanske
5. Saknat någon? - Varje dag
6. Dansat galet? - Nej
7. klippt håret? - Faktiskt
8. Gråtit? - Nej

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Nej jag stannar alltid i lagens namn
2. Har du en hund? - Typ
3. sover du helst ensam eller med någon? - Med någon
4. Tror du på spöken? - Ja
5. Är du mörkrädd? - Sådär, ibland.

KÄRLEK
1. Är du singel nu? - Nej
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - Föredrar det jag har. Långt!
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - Tycker det jag är i nu är mäkta seriöst :)
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nej
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - Nja, vet inte.
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - Säkert
7. Har du varit på en blind-date? - Nej men internet-date.
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Ja
9. Saknar du någon av dina ex? - Nej
10. Somnat gråtande pga kärleken? - Jag vet inte ärligt.
11. Brukar du tänka på dina ex?- Nej

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - JA
14. Är du ofta med dina vänner? - Ganska så
15. Vad brukar ni hitta på? - Sticka, baka, se film, gå på stan, jobba, mysa, sova över, prata skit och massa trevligt!
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Absolut
17. Vem vet mest om dig? - Lizzy

OM DIG
1. Hur lång är du? - 161 enligt mitt pass
2. Vart bor du? - Gråbo!
3. Är du nöjd med ditt rum? - Relativt nöjd med hela lägenheten
4. Vilken är din riktiga hårfärg? - Råttfärgad skulle jag tro
5. Vad väger du? - Några kilon för mycket :P
7. Har du någon sjukdom? - Nej ingen jag känner till
8. Är dina föräldrar skilda? - Ja
9. Gillar du skolan? - Jag älskade skolan
10. Hur svarar du i telefonen? - "Hallå" eller "Hallå det är Nathaly" typ

VAD
1. Åt du senast? - En bit mörk choklad
2. Drack du senast? - Hallonbladste
3. Har du på fötterna? - Tår
4. Lyssnar du på just nu – Queen "Don't stop me now"
5. Gillar du mest hos dig själv? - Min mage (just nu) :)

Av kaosochkarlek - 16 augusti 2011 19:00

En låt som får mig glad är definitivt Dancing with myself med Billy Idol

Av kaosochkarlek - 15 augusti 2011 22:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards