Alla inlägg under september 2011

Av kaosochkarlek - 13 september 2011 09:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kaosochkarlek - 13 september 2011 08:55

  Stickade ett par strumpor till Lilly häromdagen.

Trots kapraltunnelsyndromet gick det riktigt fort.

Satt hemma hos mommo och moffa sen och fäste trådarna, då satt hon bara och log och tittade på mig och sa på finlandssvenska:

"Ja det är sååå roligt att du ville lära dig sticka!"

:)

Av kaosochkarlek - 12 september 2011 18:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kaosochkarlek - 12 september 2011 13:45

   

Vi var på utflykt efter Kräklingbo marknad och hälsade på Nessie.

Fan så härligt de tvar och hon blev så lycklig och lyckliga var vi också.

Som ni ser har Nessie det jättebra med både fästman och fästmö :)

Extraknäcker som laserhund och har ihjäl alla hon inte gillar också.

Duktig tjej det där!

Är så glad att hon fick flytta hem till Frida, och Frida ser ganska nöjd ut hon med :)

Av kaosochkarlek - 12 september 2011 09:00

Gårdagen spenderades ute hos mamma. Vi hade lite kvalitetstid då vi båda var utan karlar. Helt underbart att umgås med mamma själv ibland.


Hur som helst var vi ute i skogen i stort sett hela dagen och plockade slånbär, svamp och räddade Bebba ur gothemsån. Trodde mitt vatten skulle gå där ett tag men så klart inte... Hehe.

Av kaosochkarlek - 11 september 2011 09:00

Haha åh jag bara älskade Joakim Hillson när jag var liten så det får bli Vacker utan spackel.

Och en annan favoritlåt var You can call me Al med Paul Simon

Och en annan stor favorit från barndomen var Kiss - Strutter


Hade så många favoritlåtar när jag var liten, kan göra ett längre inlägg om det någon annan dag :)

Av kaosochkarlek - 10 september 2011 09:15

Oj det vet jag inte. Säger Motorhomes - Into the night igen. Den ger mig så konstiga känslor.

Presentation

En helt vanlig blogg om en helt vanlig tjej som lever ett helt vanligt liv.

Allt från tråkiga vardagssaker till shopping, bakning, stickning och bebisprat!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards