Alla inlägg den 13 juni 2011

Av kaosochkarlek - 13 juni 2011 20:23

Jag satt här hemma häromdagen och beställde kläder från gina tricot!

En SUPERFIN citronklänning, en snygg randig tröja, gula och svarta cykelbyxor. "Finns på lager" stod det på hemsidan.

Fick paketet, fanns det med? NEJ! Bara dom gula cykelbyxorna kom hit. Mailade och frågade och dom sa bara att deras sida inte hunnit uppdatera, nehej men det har den visst fortfarande inte gjort.

 

Beställde från H&M, två fina klänningar, en jättefin topp och lite bebiskläder.

Vilka av mina kläder kom? En av klännigarna och toppen.

Båda för stora! FÖR STORA?!?!?! How come? Jag växer och växer för varje dag men ändå har jag krympt! Den blåa, underbara klänningen som jag spanat in några månader nu gjorde mig SÅ besviken, den satt som en lång säck på mig.

Ska jag byta storlek eller skicka tillbaka? Tror jag skickar tillbaka! Ska köpa min klänning från Gina så fort jag ser den på tradera istället! Så här får det inte sluta!

 

Nu ska jag och min jättebebis i sin Onepiece gå och mysa ner oss i sängen. Det är så synd om mig nu och jag känner att denna dagen har varit skit piss och pannkaka! Godnatt vänner!

Ovido - Quiz & Flashcards