Alla inlägg den 28 juni 2011

Av kaosochkarlek - 28 juni 2011 18:00

Jag är inte den som är den. Ska berätta för er vilka bloggar jag läser, kanske kan ge er någon av mina 30 läsare ;) Åtminstone kanske någon får inspiration till något!

Tar nån blogg då och då.

Börjar med Line!

(Klicka på bilden för att komma till bloggen)  

En av mina absolut bästa vänner! Vi har inte känt varann så superlänge egentligen men fann varandra direkt! Hon är mamma till finaste Majken och skriver om design, mammalivet, livet enligt LCHF och lägger alltid upp fin fina bilder!

Helt klart en läsvärd blogg!

Hoppas det inte gör något att jag snodde en bild? 

Av kaosochkarlek - 28 juni 2011 15:00

Jag har gjort en lista på presenter ni kan köpa till mig och idag är det bäcker som står högst upp!


           

Älskar ju kak,bak,tårt och dessertböcker! Gör nästan aldrig någrot ur en receptbok men älskar att titta på bilderna, blir harmonisk av att titta i receptböcker!

Alla bilder är länkade till adlibris så om ni köper fler än en blir frakten lägre ;)


Puss

Av kaosochkarlek - 28 juni 2011 11:26

Är helt besatt av Jens Lapidus böcker Snabba cash och Aldrig fucka upp.

Nu har han kommit ut med en tredje bok i samma serie, Livet deluxe!

ÅH jag MÅSTE köpa den! Det kan inte bli mer spännande! Längtar efter att den kommer ut i pocket om jag inte köper de två första som inbundna också, kan inte bestämma mig :)


Nu: lunch

Snart: Line och Majken <3


Känner att det är en bra dag idag (so far)!

Av kaosochkarlek - 28 juni 2011 10:00

Eftersom det är en del som frågat om lösenord till bloggen och det inte är allt som är hemligt längre så har jag bestämt mig för att låsa upp en del av mitt liv.

Nu kommer endast de låsta inläggen att handla om bilder eller så personliga saker att det faktiskt bara är v.i.p som får lösen!

Det är ingenting personligt mot någon utan det är mer för att jag inte vill att mina bilder eller andra privata delar av mitt liv ska hamna i fel händer som det lätt gör på internet. 


Nu ska jag se "Vad blir det för mat" medan ungen och hunden sover, sen ska jag göra naglar och träffa älskade Line!

Ovido - Quiz & Flashcards