Alla inlägg den 16 juni 2011

Av kaosochkarlek - 16 juni 2011 20:40

Ska köpa nya hörlurar är det tänkt men kan inte bestämma mig. Det finns så stort utbud och jag har noll koll på vad som är bra skit. Så utseendemässigt, vilka?

Vs.

 

Tänk på mig, vilka är mest jag?  

Av kaosochkarlek - 16 juni 2011 19:13

Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt på MVC och väntade på sockerdrinken.
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Satt och läste en tvillingmammablogg

Det sista du sa högt: "Ojdå"
Det senaste någon sa till dig: Lizzy sjöng en Eminem låt för mig
Vad har du druckit idag: Sockerdrink, kaffe och cola
Vad var det senaste du åt:
två chokladbitar
Vad var det senaste du köpte:
Jordgubbar och cola
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu:
Svalt men äntligen sol igen

Godaste glassmaken: Triumf Blåbär!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Sover du tungt: För det mesta.

Drömmer du mardrömmar: Har drömt en del om ormar senaste tiden.

Trivs du med ditt jobb: Älskar det!

Favoritklädsel: Min nya midsommarklänning!

Favoritlåt just nu: Ingen sådär jättespeciell ändå.

Vad ser du om du tittar till höger: Lizzys hörnskåp och keyboard
Vad gör dig glad just nu: Det mesta! :)
Vad ska du göra härnäst: Följa med Lizzan ut och köpa blåbärsglass!

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Glad :)

Favoritgodis: Surt och chips!

Kläder just nu: Jeansleggins och zz top linne.

Sommarplaner: jobba och ha "semester" medan jag kan :p

Hur många kuddar sover du med: 2 på min sida och 2 på mickes.

Spelar du något instrument: Nej

Morgon eller nattmänniska: Morgon för det mesta.
Vad är viktigast för dig: Att jag och andra ska må bra.

Är du kittlig: Ibland.

Snarkar du: Ja :( Får inte ens sova hos Lizette längre :(

Stjärntecken: Tvilling

Äckligaste insekten: Spindlar och fästingar.

Längtar du mest efter just nu: Först att det ska bli midsommar, sen att ny säsong av Weeds ska börja, sen att få mysa med en nyfödd bebis och sen att Desperate Housewives ska börja igen!


Hejsvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards