Direktlänk till inlägg 25 april 2012

En utmaning.

Av kaosochkarlek - 25 april 2012 07:49

Blev utmanad av fina Linda att svara på lite frågor om mig själv och sedan utamana vidare med egna frågor. Här kommer mina svar.


1.Ditt fullständiga namn? Nathaly Linda Sophie Dahlqvist
2.Din favorit hobby? Just nu är det bakning och virkning!
3.Reggae eller rock? Den är lite knepig, beror på när jag ska lyssna på det. I bilen en varm sommardag med rutorna nere så håret blåsr, helt klart reggae, annars lyssnar jag mycket på Rockklassiker 103,1.
4.Vad var ditt favorit ämne i skolan på lågstadiet? På lågstadiet gillade jag nog slöjden mest. Både trä och sy.
5.Om du vann 100.000:- vad skulle du göra för pengarna? Betala av bilen och sen vet jag inte, unna mig och andra nåt kul och sen spara resten till att göra nåt med familjen när Tjelvar blivit lite äldre.
6.Vad är det pinsammaste du gjort? Det kan jag verkligen inte komma på. Brukar inte skämmas SÅ mycket.
7.Vad är ditt favorit program på tv? Desperate Housewives! Vem vet mest? American horror story (fast jag såg den på datorn)
8. Kött, fisk eller fågel? Kött! En stor, rosa nötbit!
9.Den sämsta raggningsrepliken du fått? Ingen aning, alla raggningsrepliker verkade funka bra efter lite alkohol ;)
10.Bästa årstiden? Våren när den är som den ska, och sommaren när det inte regnar så mycket!
11.Finns det nåt ord du inte kan uttala, i så fall vad? Säkert massor, kommer inte på något annat än svenska ordet kiss och slida. (Det tog nästan emot att skriva det sista ordet. Kan uttala dom men vill inte för dom är så äckliga!!! Själva orden alltså, inte betydelsen.)


Vet inte vem som vill göra en utmaning så jag säger att alla som vill får svara på följande frågor! Svara som kommentar om ni inte har blogg!


1. Är du en rökare/snusare?

2. Har du någonsin pinkat/bajsat på dig i vuxen ålder?

3. Vilken är din bästa maträtt och dessert?

4. Vad skulle du INTE kunna göra för att få 1.000.000 kr?

5. Har du någon gång pratat med en kändis, isf, vilken?

6. Vad är det galnaste du gjort, t.ex hoppa bungyjump, käka en näve myror..?

7. Vad är du mest nöjd/missnöjd med hos dig själv?

8. Kan du cykla utan att hålla i styret? Om inte, vad hände när du provade?

9. Vilka ord/uttryck använder du flitigtast?

10. Vad gör du när ingen ser dig?

11. Vad brukar du göra på helgerna?

 
 
Ingen bild

A

25 april 2012 08:59

1. Är du en rökare/snusare?
NEJ
2. Har du någonsin pinkat/bajsat på dig i vuxen ålder?
Nej, men ibland har man fått springa ;)
3. Vilken är din bästa maträtt och dessert?
revben, sås och potatis.. Dessert.. Hmm, vit chokladmousse med exotiska frukter blandat med honung och mynta! NOMNOM
4. Vad skulle du INTE kunna göra för att få 1.000.000 kr?
Äta kräk! (finns säkert massa mer)
5. Har du någon gång pratat med en kändis, isf, vilken?
Pernilla Wahlgren, Andreas Lundstedt, Magnus Carlsson, Sanna Nielsen, Helena Paparizou.. Tror inte det är fler :S
6. Vad är det galnaste du gjort, t.ex hoppa bungyjump, käka en näve myror..?
Tror inte jag gjort något galet :S Flyttat till Gotland kanske.. Det är nog värre än bungyjump :P
7. Vad är du mest nöjd/missnöjd med hos dig själv?
SVÅRT! Är rätt nöjd med mina ögon och håret (ibland när det är som jag vill) Är missnöjd med min näääsaaa! BLÄ!
8. Kan du cykla utan att hålla i styret? Om inte, vad hände när du provade?
Japp, sist jag cyklade i af och det är några år sedan ;)
9. Vilka ord/uttryck använder du flitigtast?
"mmm..", oj, fan, hej.. tror jag?
10. Vad gör du när ingen ser dig?
Klämmer finnar? ;)
11. Vad brukar du göra på helgerna?
Njuta av att vara ledig med hela familjen.

Kan du inte svara på dina egna frågor också? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kaosochkarlek - 26 maj 2013 21:50

Förutom lite magknip som kommer och går idag så har jag ett AAAS BRA liv verkligen! ...

Av kaosochkarlek - 16 maj 2013 22:11

1. Är du kär? Absolut!2. Humör just nu: Glad med uttråkad!3. Vem är nummer 9 i din kontaktlista? Bilregister. 4. Vad sa du senast: Typ "Vi ses imorn, jo, bra, hälsa, puss puss, hejdå".5. Är du allergisk? Nej.6. Fisk eller badkruka: Då är jag nog b...

Av kaosochkarlek - 31 mars 2013 22:07

Slängde ihop en halsvärmare till Weronica idag. Tog ca fyra timmars oavbruten stickning/virkning. Stickad med rundstickor nr 4 och 6 i ett 50/50 ull/akrylgarn. Blommor virkade med nål 6 och 2,5. ...

Av kaosochkarlek - 28 mars 2013 22:09

1. Hur gammal är du? Snart 25! :) 2. Hur gammal känner du dig? Något äldre än 25 iaf! 3. Vad har du gjort i dag? Oj har vart fullt upp, umgåtts med mamma, tagit hand om sjuk son, gjort massa ärenden, handlat, umgåtts med min lover osv.. 4. V...

Av kaosochkarlek - 10 mars 2013 08:25


Hej Susanne!   Jag hade sån tur när jag letade efter Pippis mönster att jag hittade detta gratis så du ska självklart också få det! Lägger in länkarna till originalmönstret här nedan! Hoppas innerligt att Pippi kommer hjälpa ditt barnbarn at...

Ovido - Quiz & Flashcards