Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av kaosochkarlek - 15 augusti 2012 17:39

Vad gjorde du kl 08 imorse: Packade min väska för att sedan bege mig till jobbet :)
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Fyllde på mitt Pepsi Max glas.

Det sista du sa högt: "Han är en fähund"
Det senaste någon sa till dig: Lizzy berättade pecis nåt om en hund och en mamma.
Vad har du druckit idag: Vatten, kaffi och pepsi max.
Vad var det senaste du åt:
En halv fiskpanett med remouldsås.
Vad var det senaste du köpte:
Maten jag nyss åt.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.
Vad är det för väder hos dig nu:
Svalt, börjar bli höst.

Godaste glassmaken: Triumf Blåbär!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej men åtrå.
Sover du tungt: För det mesta men vaknar av Tjelvar.

Drömmer du mardrömmar: Nej väldigt sällan.

Trivs du med ditt jobb: Älskar det!

Favoritklädsel: Mina grå haremsbyxor, skööönt!

Favoritlåt just nu: Ingen sådär jättespeciell ändå.

Vad ser du om du tittar till höger: Lizzys stereo och keyboard.

Vad gör dig glad just nu: Det mesta! :)
Vad ska du göra härnäst: Spela The Sims 3 :)

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Glad :)

Favoritgodis: Choklad (har typ cravings!) och chips!

Kläder just nu: Grå haremsbyxor och zz top linne.

Sommarplaner: jobba och göra massa kul med familjen!

Hur många kuddar sover du med: 2 på min sida och 2 på mickes.

Spelar du något instrument: Nej

Morgon eller nattmänniska: Morgon för det mesta.
Vad är viktigast för dig: Att jag och andra ska må bra.

Är du kittlig: Ibland.

Snarkar du: Nej det verkar ha gått över :)

Stjärntecken: Tvilling

Äckligaste insekten: Spindlar och fästingar.

Längtar du mest efter just nu: Att vi ska få vår valp, att Tjelle ska ha kalas, att åka till Ullared och ja lite sånt :)

Ovido - Quiz & Flashcards