Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av kaosochkarlek - 23 augusti 2012 20:51

We did it! :)
36 min.
Så här ser två vinnare ut!

Av kaosochkarlek - 23 augusti 2012 13:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kaosochkarlek - 23 augusti 2012 12:20

Evighetskoftan är klar!
Stickad på rundstickor 2,5 med garnet Helen. Stickfastheten stämde inte med mönstret så det gick åt lite extra garn.
Stickad i strl 1-1,5 år (tror jag) men jag testade den på Tjelvar i morse så tippar på närmare 1,5 år men det återstår att se :)
Mönstret är från en Allers tidning (kan kolla upp vilket nr om någon vill ha mönstret).
Är nöjd för att det är den första koftan jag gjort, och jag har gjort ALLT helt själv, men trodde ändå den skulle vara lite finare ;) den är iaf gjord endast med kärlek, garn och några knappar.

Av kaosochkarlek - 23 augusti 2012 11:58

Ikväll gäller det. Jag har klarat det en gång, tar jag det en gång till månne? Jag ska iaf försöka! Halvmilen ska springas!

Ovido - Quiz & Flashcards