Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av kaosochkarlek - 25 oktober 2011 07:38

Igår var Micke ledig så vi passade på att städa och pyssla hemma. Micke dammade, städade badrummet och dammsög. Jag började måla om byrån som ska bli "ta-på-sig-skorna-bänk" i hallen.

Efter det var vi till BVC och mitt skalliga lilla troll har gått upp 300 gram på en vecka, duktig kille som frodas trots att han spyr så mycket.

Sen fick Micke ryck och bjöd på lunch på Kanjanas och det var GRYMT som vanligt.

Vi knatade vidare till Willys och Rusta sen gick jag hem och drack kaffe med Lizzan.

 

Nu ligger Tjelvar och sover och jag ska äta klart min frukost innan jag ska göra mig i ordning och hoppas att jag hinner måla byrån ett lager till innan fisen vaknar och vill ha mat. Han har sovit som en liten dröm i natt alltså, somnade vid 22-tiden och vaknade och ville ha mat vid 04.00 SÅ skönt och jag är för en gångs skull utvilad!


Idag är det ganksa fullspäckat, ska åka en sväng till Follingbo och Jana innan det är dags att köra mommo till tandläkaren. Kommer inte ens ihåg att jag lovade att hjälpa henne men hon säger så så det är bara att skjutsa det :p


Nej nu ska jag dricka mitt efterlängtade kaffe!

Ovido - Quiz & Flashcards