Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av kaosochkarlek - 12 oktober 2011 21:00

Idag hos BVC visade det sig att liten fortfarande är liten, han har bara gått upp 30 g den senaste veckan :( tack vare skrik och spyor. Sen pratade vi massor om detta med tjelvars tillstånd och hon sa att ja det verkar vara kolik. Hur fort hjälper minifom, någon som vet? Om det inte blivit bättre under helgen ska vi prova mjölkfri ersättning. Dyrt men värt ifall lillskrutten blir glad och nöjd. Känner mig som världens sämsta mamma som inte kan trösta sin bebis tillräckligt men innerst inne VET jag att det är inte vårt fel. Vi är de bästa föräldrarna för vår son.

Av kaosochkarlek - 12 oktober 2011 18:08

Undrar vilken vecka jag är i nu? Fy fan jag var smalare dagen efter förlossningen än vad jag är nu. Fattar inte vad som hänt. Äter inget socker (något undantag för en speciell fika och en liten vaniljcola), äter inget godis eller snacks. Promenerar varje dag (hatar gym) Får börja hoppa hopprep snart igen Hur fan kan jag utan viktuppgång vara tjockare nu än efter (och innan) graviditet och förlossning??? Undviker speglar för att undvika ångest. Herregud så här har jag aldrig tänkt innan. Ni som vet, hur gör man för att lyckas???

Ovido - Quiz & Flashcards