Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av kaosochkarlek - 28 oktober 2011 08:18

FAKTA

Smeknamn:
Natta, Adda och Budda
Födelsedag: 23 maj
Bor: Gråbo (i mitt hjärta)
Arbete: Personlig assistent/grymt rolig människa att umgås med ;)

FAVORIT…

Färg:
Alla färger! Finns så himla mycket fina färger att jag inte vill begränsa mig!
Plats: Hos mamma
Drog: Cola light
Fordon: Bil (XC90)
Film: Thelma & Louise helt klart!
Djur: Hund får jag nog säga!
Affär: Gina Tricot för kläder, Ica Maxi eller City gross för mat!
Serie: Desperate Housewives, Pluras kök och Efterlyst (om det räknas som serie)
Café: Skafferiet tror jag.
Skor: Sneakers eller Uggs (fula med sköna)

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Inte nu för tiden
Gnälla: Ganska ofta
Skrika: Nej
Sova: Inte ofta nu för tiden
Drömma mardrömmar: Nej
Drömma sexdrömmar: Tyvärr inte
Försöka vara annorlunda: Nej
Klä dig i svart: Inte helt klädd i svart
Ha sex: Ja
Hata folk: Inte hata med avsky och önska att dom skulle skada sig
Lita på folk: En del, väldigt få.

NÄR…

Åt du senast:
Frukost för en timme sen
Läste du en bok senast: Kommer inte ens ihåg, men i somras tror jag
Var du på konsert senast: Måste varit Ulf Lundell förra sommaren
Köpte du något senast: Igår köpte jag en påse wokgrönsaker och en creme fraich
Kysste du någon senast: 07.07 när Micke gick till jobbet
Svor du senast: Det slank säkert ur nån i morse också.
Sjöng du senast: Igår i bilen
Klagade du senast: Idag.
Är det sommar: Nej, det var det för läääänge sen

VEM…

Saknar du:
Mina syskon
Rörde dig sist: Tjelvar grep tag om min hand när jag gav honom nappen
Kysste dig sist: Mikey Kikey!
Gjorde dig riktigt glad senast: Lizzy på mail igår!
Fick du sms från senast: Micke

HAR DU…

För många vänner:
Nej
Tvångstankar: Ganska ofta har jag märkt
Någon annan psykisk sjukdom: Det tror jag inte, har jag det?
Färgat håret: Jo... (tyvärr?)
Brutit några ben: Armen en gång
Några piercings: Öronen och tungan
Egen dator: Yes, MacBook Pro
Gjort bort dig rejält: Massor med gånger, ibland med flit, ibland av misstag
Bra självförtroende: I perioder
Kysst någon: Haha ja fortfarande
Haft sex: Nej Tjelvar kom till genom Jungfrufödsel
Köpt kondomer: Jo men inte till mig själv
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja innan Micke stack
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Inte kär men tyckt om.
Dumpat någon: Jo
Blivit dumpad: Ja

HUR….

Går du:
Med ena benet framför det andra och tvärtom
Fördriver du tiden: Så här :)
Mycket pengar har du: Sex siffrigt
Tjänar du pengar: Just nu genom att byta blöjor och torka spyor
Ofta diskar du: Då och då, jag och Micke turas om
Ofta städar du: Samma som förra frågan
Ofta träffar du din familj: Min "lilla" familj varje dag och min "stora" familj alleles för sällan!
Mycket äter du: Mer än jag borde (ibland)

ÄR DU..

Förstående:
Det tycker jag
Öppensinnad: Ja
Arrogant: Nej det hoppas jag inte
Osäker: Ibland
Blyg: Nej
Smart: Absolut, ordförande i Mensa Gråbo!
Sentimental: Ja
Pratglad: Oftast :)


Nu ska jag diska och hoppas att Lizzan kommer snart, börjar få tråkigt!

Ovido - Quiz & Flashcards