Alla inlägg den 22 januari 2012

Av kaosochkarlek - 22 januari 2012 18:08

Close up - kvällens middag: nachos! 

Av kaosochkarlek - 22 januari 2012 09:48

Snodd av My..


Vad blir ditt namn baklänges? 
Ylahtan.

Har du gjort en snöängel i år? 
Nej ingenting.

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? 
Det var ett tag som barn men vet inte hur länge, annars 3 dagar på bb.

Har en dröm gått i uppfyllelse? 
Ja det tycker jag.

Tycker du att sengångare är söta? 
Vet faktiskt inte, ska googla, jo skit söt ju!

Har du någon gång testat karate? 
En gång på prov i skolan.

Första sporten du gick på? 
Pingis in my heart!

Minimorötter eller pommes frites? 
Båda är ju apgott så säger att det beror på vad man ska äta till!

Vad längtar du mest till just nu? 
Att Tjelvars kolik ska sluta för evigt! Och att börja jobba ska bli kul!

Hur gammal har du tänkt bli? 
Tillräckligt.

Har du haft vattkoppor? 
Ja när jag var typ två år.
Vad drömde du inatt? 

Att jag satt på middag med alla i Skilda världar, haha.

Vilken tv-serie är bäst? 
Swamp brothers, Så funkar det, Vem vet mest, Matprogram och Desperate housewives!

Vad åt du senast? 
Rostmacka

Höga eller låga strumpor? 
Beror på resten av klädseln.

Vad är du mest rädd för i hela världen? 
Att något hemskt ska hända samt att jag eller någon jag står nära ska bli sjuka.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen? 
Nej.

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Bytte igår, rödrandigt på ena sidan och blommigt på andra.

Bikini eller baddräkt? 
Topless!

Snyggaste läraren? 
Rektorn på gymnasiet!

Är du mörkrädd? 
Om jag är inne och det är stora fönstrar är det extremt!

Har du någon gång haft på dig ett par trosor? 
Nej aldrig. Tjejbaciller.

Riktig gran eller plastgran? 
Tall har vi haft i år!

Tänt eller släckt när du ska sova? 
Släkt men har en lampa i köket så man ser när man gör mat till Tjelle.

Godaste drickan till frukosten? 
Dricker en kanna vatten först och sen kaffe.

Vill du bli president? 
Det är jag redan.

Har du spelat tjej i en teater?
Jag har spelat det mesta!
Duscha eller bada? 

Duscka.

Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja, det har jag.

Hur tar du dig till jobbet?
Går mina 36 sekunder.

Har du någonsin sminkat dig som punkare? 
Haha jo i min ungdom.

Sjunger du på toa?
Nej.

Vilken färg har din jacka?
En svart kort och en mörkgrön lång.
Använder du långkallingar? 
Nej inte ofta, ibland som mysbyxor.

Är du höjdrädd?
Tror det.

Vilket land vill du åka till?
Usa vore fett.

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Tjelvar förmodligen.

Vad ska du göra NU? 
Ta en macka till.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Haha of course, vi bor ju ihop!

Har du sett din bästa vän gråta? 
Ja och det är inte festligt.
Vilka vitaminer åt du när du va liten? 

Adda droppar!

Vad åt du senast? 
Som sagt, macka.

Har du fått någon komplimang idag? 
Jo, Micke sa att jag är en fin tjej.

Har du varit med i en rättegång? 
Nej inte direkt.
Är du polare med grannarna? 

Några av dom.
Vilka språk talar din mamma? 

Svenska.

Vilka länder har du bott i? 
Sverige.

Senaste piercingen? 
Tungan.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? 
Kommer inte ens ihåg :p

Gay? 
Jag är inte det nej.
Har du däckat/spytt för att du druckit? 

Nja kommer inte ihåg.
Har du äggat ngn?

Knäckt ägg på dom eller? Isf nej..
Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Nej men en bil när min gamla lärare fyllde år.
Suger det här?

Nej det är kul.

Har du varit på stranden? 
Inte i år.

Har du haft en stalker?
Nej men nog varit en.

Minns du din/dina musiklärares namn? 
Hasse och Anders.

Hur bra är din syn? 
Helt okej ändå.

Har du varit på ett party? 
Haha jo.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? 

Det hade varit ballt men jag hade ju varit hyfsat rädd.
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

Har inte någon så go ahead!

Har du varit utomlands? 
Turkiet, Norge, Åland och Grekland.
Har du sett din bästa vän naken? 

En av dom ;)

Vilket är de bästa bröllopet du vart på? 
Har inte varit på nåt!

Var är dina syskon just nu? 
En är här, en i Slite och en i Sthlm.
Vad var den senaste drömmen du minns? 

Den om Skilda världaar!
Vilken tid gick du upp i morse? 

Runt 0900.

Vad ska du göra i helgen? 
Helgen är ju slut nu :(
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? 

"Kom vi är hemma nu".
När va du riktigt sjuk senast? 

Har aldrig varit riktigt sjuk.

Vem är den senaste kändisen du tog på? 
Håkan Hellström kanske, haha.
Vad finns i din bakficka? 

Har ingen på trosorna.
Har du färglinser? 

Nej.

Vad gjorde du kl 2 inatt? 
Sov.
Vad är det första du gör på morgonen?

Tar upp Tjellman.

Vad ska du göra efter det här?
Gå ut och gå med familjen.

Det första du tvättar i duschen?

Håret.

Gillar du kaffe?

Absolut!

Hur mår du just nu?

Bra tack.

Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?

L.

Skulle du kunna äta din favoritmat i en månad utan att tröttna?

Nej det tror jag inte.

Vad vill du ha just nu?

En jävla massa pengar.

Har du räknat till 1000 någongång?

Nej inte från 0-1000 nej.

Biter du i din glass eller du bara slickar på den?

Beror på vad det är för nån.

Använder du smileys?

Ja ibland så!

Har du träffat någon kändis?

Ja.

Gillar du keso?

As gott!

Vilken låt hade du senast i huvudet?

Nån av Tjelvars barnvisor säkert.

Är dina föräldrar stränga?

Nej inte nu.

Skulle du kunna hoppa fallskärm?

Tror inte jag vågar.

Glittrar något på ditt rum just nu?

Nej.

Brukar du hyra film?

Tankar.

Var kommer du vara på lördag?

Hemma!

Vad har du för mobil?

Iphone 4.

Är du nöjd med din data/mobil?

Ja båda två.

Vad åt du till lunch idag?

Har inte gjort det.

Har du lockigt hår?

Självlockigt. Fast mer som vågor.

När grät du senast?

I natt.

Har du gått in i en vägg någongång?

Nej.

Favorit årstid?

Sommar så klart!

Vem du höll du senast i handen?

Micke.

Sover du med Tv:n på?

Kommer aldrig skaffa tv i sovrummet!

Tycker du att du är gammal?

Nej fan heller.

Gillar du ditt liv just nu?

JA!

Vart är dina föräldrar just nu?

Mamma hemma, pappa hemma.

Vad har du på dig just nu?

Natt tröja.

Vad har de senaste du köpte?

Pepsi max till Wero.

Vilken sexposition tycker du är bäst?

Tänker jag inte svara på.

Äger du ett vapen?

Köksknivar.

Gillar du ditt hår?

Nja...

Vem står dig närmast, mamma eller pappa?

Mamma.

Hur ofta använder du msn?

Aldrig.

Vem pratade du i telefon med sist?

Mamma.

Vem är den första du tänker på när du vaknar?

Tjelvar.

Vad är du allergisk emot?

Ingenting.

Är du rik?

Har så jag klarar mig!

Tror du på Kharma eller ödet?

JA! Karma är min gud.

1 miljon kronor, vem hade du gett bort dem till?

Ledsen att säga det men hade lätt behållt dom själv!

Ovido - Quiz & Flashcards