Alla inlägg den 24 januari 2012

Av kaosochkarlek - 24 januari 2012 13:34

Dessa kanonfina tights köpte jag igår på Lindex, kostade bara 99:-

Fick ta minsta storleken, 86 men det kan han nog ha till sommaren/sensommaren/hösten.

Längtar efter att få klä min gullgris i dessa! 

Av kaosochkarlek - 24 januari 2012 11:34

Var hos läkaren idag pga min yrsel, illamående, skakningar och dåliga balans.

Det första han sa efter han undersökt mina ögon, nerver, reflexer, blodtryck, andning, hjärta och gjort olika yrselövningar var "jag misstänker inte ms iallafall", eh nej okej, det var ju tur. "Du ska se att det kommer gå över, lämna lite blodprover så ringer jag när jag fått svar". Jahopp, då är det bara att vänta nu då..


Väntan väntan...

Av kaosochkarlek - 24 januari 2012 09:00

Mina älskade Allers tidningar !

Ovido - Quiz & Flashcards