Alla inlägg den 10 mars 2012

Av kaosochkarlek - 10 mars 2012 10:37

Alla ni med blöjbarn! Hur gör ni med bajsblöjorna? Vi har en blöjhink, men kasetterna är ju apdyra och tar slut ganska fort. Vi har testat med hundbajspåsar men det hjälper inte så jättemycket. Det enda jag kan komma på nu är att ha en kasse på terassen och lägga dom där.


Hur gör ni andra med bajsblöjor?

Av kaosochkarlek - 10 mars 2012 08:28

Vad är du rädd för?

-  Att jag eller någon mer som jag bryr mig om ska bli sjuka och försvinna.


Vad är du mest nöjd med hos dig själv?

- Att jag är väldens bästa mamma till min son! Och att jag slutade röka för snart två år sen.


Det roligaste jobbet du haft/har?

-Det jag har nu så klart!


När grät du senast?

- Det var nog inte så jättelänge sen, jag har väldigt lätt för att gråta.


När skrattade du senast?

-  I morse när Micke sa nåt roligt när jag väckte honom. Han säger alltid roliga saker när han är halvsovandes :)


Vem åkte du bil med sist?

- Mig själv, men som jag senast var passagerare var när Madde var hemma och fick äran att köra Ford :)


Vem åt du mat med sist?

- Mike of course :)


Vem sov du hos sist?

- Hos Lizzan.


Vem sov hos dig sist?

- Madde <3


Vad var du rädd för när du var liten?

- Harkrankar, blev helt hysterisk när jag såg en!


Vad ville du, som liten bli när du blev stor?

- Författare.


Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient?

- En gång för att jag opererade ögat, en gång för att operera bort polyperna, en gång för att jag fått en stor spricka i bakhuvudet och en gång för att gipsa armen. Sen massa "små" ärenden som öroninflamation, nageltrång, ögonkoll, blodprover osv...


Har du någonsin sportat?

- Var pingispro en gång i tiden!


Någon du ser upp till?

- Alla som är längre än mig.


Vad finns alltid i din handväska?

- Min "handväska" är egentligen Tjelvars skötväska så blöjor, våtservetter, välling, leksaker, zinksalvor osv..

Ovido - Quiz & Flashcards