Alla inlägg den 15 september 2012

Av kaosochkarlek - 15 september 2012 20:59

Gjorde en bebiströja med ragla till Sophies bebis. Den var rolig att göra och något helt nytt för mig. Ändrade lite i originalmönstret och gjorde knappar+knapphål på ena sidan raglan och fejk knappar på andra. Hoppas den kommer väl till användning :)

Av kaosochkarlek - 15 september 2012 20:22

Oj oj vad vi har hållit igång idag. Slog upp ögonen vid halv sju och sen full rulle. Frukost, göra vaniljsås, försöka få sork att sova, åka till Moffa, försöka få sork att sova, handla, fixa lokal, packa, göra tårtor, chokladbollar, fixa och dona, åka till lärbro, möta lizzan och gänget, bjöds på massa gott och Tjelvar var så duktig (lite svidig på slutet bara), åka till svärföräldrarna och hämta micke, handla mat (plocksallad, mmmmmm), hem, (tack micke för att du redan fixat i lokalen!) ge Tjelvar mat, borsta tänderna, fixa med pyjamas, ge välling och nu sitter jag här och skriver medan Tjelvar somnar bredvid. Snart ska jag träffa min älskling Plura <3 imorn är det kalas!

Presentation

En helt vanlig blogg om en helt vanlig tjej som lever ett helt vanligt liv.

Allt från tråkiga vardagssaker till shopping, bakning, stickning och bebisprat!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards