Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

Hos BVC

Av kaosochkarlek - 12 oktober 2011 21:00

Idag hos BVC visade det sig att liten fortfarande är liten, han har bara gått upp 30 g den senaste veckan :( tack vare skrik och spyor. Sen pratade vi massor om detta med tjelvars tillstånd och hon sa att ja det verkar vara kolik. Hur fort hjälper minifom, någon som vet? Om det inte blivit bättre under helgen ska vi prova mjölkfri ersättning. Dyrt men värt ifall lillskrutten blir glad och nöjd. Känner mig som världens sämsta mamma som inte kan trösta sin bebis tillräckligt men innerst inne VET jag att det är inte vårt fel. Vi är de bästa föräldrarna för vår son.

 
 
Liinda - Mamma till Ted

Liinda - Mamma till Ted

14 oktober 2011 14:11

Hoppas det går över snart.
Jag vet ju inte till 100 hur du har det men jag lider
Faktiskt med dej..

http://Liiiindhaa.blogg.se

 
Liinda - Mamma till Ted

Liinda - Mamma till Ted

15 oktober 2011 12:52

Sv: Taack =)
Aa jag hel ammar honom så länge mjölken finns :).. sj då ? Du kör flaska ibland eller hela tiden??

Allt går bra med Tjelvar (förutom koliken/mag ontet)??

http://LiiiindhAa.blogg.se

 
Ingen bild

Anna

15 oktober 2011 16:28

Det ska hjälpa efter någon dag. Om inte minifom hjälper så ska det finnas en annan som semper har.. funkar olika på olika barn. dyrt men antagligen värt det.

bvc snackade om någon övergångsperiod också, innan dropparna hjälper så är det några resor värre.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kaosochkarlek - 26 maj 2013 21:50

Förutom lite magknip som kommer och går idag så har jag ett AAAS BRA liv verkligen! ...

Av kaosochkarlek - 16 maj 2013 22:11

1. Är du kär? Absolut!2. Humör just nu: Glad med uttråkad!3. Vem är nummer 9 i din kontaktlista? Bilregister. 4. Vad sa du senast: Typ "Vi ses imorn, jo, bra, hälsa, puss puss, hejdå".5. Är du allergisk? Nej.6. Fisk eller badkruka: Då är jag nog b...

Av kaosochkarlek - 31 mars 2013 22:07

Slängde ihop en halsvärmare till Weronica idag. Tog ca fyra timmars oavbruten stickning/virkning. Stickad med rundstickor nr 4 och 6 i ett 50/50 ull/akrylgarn. Blommor virkade med nål 6 och 2,5. ...

Av kaosochkarlek - 28 mars 2013 22:09

1. Hur gammal är du? Snart 25! :) 2. Hur gammal känner du dig? Något äldre än 25 iaf! 3. Vad har du gjort i dag? Oj har vart fullt upp, umgåtts med mamma, tagit hand om sjuk son, gjort massa ärenden, handlat, umgåtts med min lover osv.. 4. V...

Av kaosochkarlek - 10 mars 2013 08:25


Hej Susanne!   Jag hade sån tur när jag letade efter Pippis mönster att jag hittade detta gratis så du ska självklart också få det! Lägger in länkarna till originalmönstret här nedan! Hoppas innerligt att Pippi kommer hjälpa ditt barnbarn at...

Ovido - Quiz & Flashcards