Alla inlägg den 2 november 2011

Av kaosochkarlek - 2 november 2011 09:18

Åh vad jag längtar!

Jag längtar efter mina systrar, längtar efter att hälsa på dom. Längtar efter att flamsa och tramsa mec Madeleine som vi brukar. Längtar efter julmarknad på Taxinge slott, längtar efter att träffa Fredrik igen, längtar efter att handla massa julpynt, längtar efter att sätta upp allt pynt. Jag längtar efter första advent och julskyltningen. Längtar efter att julbaka med Line! Att få ta fram tjocka, stickade kläder och kängor. Längtar efter min första julgran och efter Tjelvars första jul trots att han inte kommer hänga med i allt. Längtar efter lilla julafton med Lizzan och längtar efter att få ge Micke sin stora julklapp och jag längtar efter all julmat. Och jag längtar efter att få klä Tjelvar i hans fina koftor och overaller han fått av människor som älskar honom. Längtar efter alla människor VI älskar! Längtar till Oslo och nyår. Längtar till tre underbara dagar med underbara människor. Längtar efter god nyårs mat och efter Tjelvars första nyår fast han nog kommer sova vid tolvslaget. Längtar efter att samla alla betydelsefulla människor i mitt liv till en stor härlig middag och fest och bara njuta av sällskapet. Men jag längtar inte efter snön!

Ovido - Quiz & Flashcards