Alla inlägg den 5 maj 2012

Av kaosochkarlek - 5 maj 2012 17:10

Vem är i rummet med dig?

- Min chef. Läskigt.


Vem fick du ditt senaste sms av?

- Min far, han vill ha skjuts imorn, och då ska han få det också!


Vem tänker du på nu?

- Pappa eftersom jag pecis skrev om honom.


Vem pratade du senast i telefon med?

- Mitt kex.


Vem önskar du var med dig nu?

- Min älskade mommo!


Vem är din favoritsläkting?

- Favoriserar ingen!


Var är din mobiltelefon?

- Bredvid mig i soffan.


Var fick du tag på tröjan du har på dig?

- Linnet är från Ullared, det är ZZ Top på and i love it! Koftan är från Gina Tricot.


Var åkte du senast bil?

- Körde igår till Rimi för att hämta paket och sen till moffa för att säga hej och lämna kläder till Talen och Lilly.


Vad är det bästa med våren?

- Uteserveringar, värmen och glass! Det är liksom helt okej att äta glass då!


Vad åt du senast?

- Glass och jordgubbar!


Vad drack du senast?

- Kaffe.


Vad är den närmaste saken som är blå?

- Ljusstakarna på soffbordet, om dom räknas som blå, mer turkosa i mina ögon.


Vad är det för färg på dina byxor?

- Rosa.


Vad är din favorit färg?

- ALLA! Beror på vad det ska vara på.


Vilken film såg du senast?

- Började se Yrrol igårkväll.


Har du någonsin hånglat i skogen?

- Förmodligen.


Har du någonsin sovit naken?

- Ja men inte jätteofta nej.

Har du någonsin hoppat i en bil med folk du just har träffat?

- Jo när jag var ung.


Har du någonsin smugit ur ditt hus?

- Jo när jag var liten, det var nog för att tjuvröka.

Ovido - Quiz & Flashcards