Alla inlägg den 31 maj 2012

Av kaosochkarlek - 31 maj 2012 18:59

Idag har varit en bra men intensiv dag och ändå är den inte slut än!


Först slutade jag jobba och kom hem till min man, min unge och en hund. Micke var så jäääävla förbannad, jag har aldrig sett honom i närheten tidigare. Darracq hade bajsat på golvet. Jobbigt läge!

Till slut åkte vi till byggmax för att handla virke till min stege och vår myggdörr, vidare till stan för att handla present, handla till jobbet och handla annat samt luncha med varsin wrap från donken som vi fått från Line! Det var skitgott faktiskt, fast iof sig åt jag inte brödet men fyllningen var grym! Rekomenderas!

 

Åkte vidare till Willys för att handla till kylen bl.a Där var det ett jävla strul med självscanningen och vi fick plocka upp ALLT för att sedan packa om igen, suck hockeypuck. Men mycket fick vi med oss!

Kom hem, gav sork lilla laxgrytan som är hans favoritmat!

Sen gick vi på kalas till finaste Bonbon som fyller två år idag! Stor tjej och så jäkla söt! För att inte tala om hennes mamma som är en av de starkaste människor jag mött! Trevligt var det iaf och mycket folk och barn :) Tjelvar trivs verkligen bland andra ungar, tycker det är jätteintressant och sitter fint och tittar vad de andra barnen gör och sedan full fart för att han vill vara med eller hittat nåt annat kul att leka med. Lilla älsklingen!

Sen gick jag hem och tillverkade hemgjorda köttfärsbiffar med gräddsås. Fick inspiration från min lunchdejt med chefen igår fast då var det lamm, också awesome!

 

Just nu installerar kexet cykellysen på min cykel och senare ikväll ska vi kolla på outsider och ta det lite piano för imorn väntar en heldag med älsklingsungen LILLY och hennes mamma!


Nu ska jag dammsuga lite under trollets stol, det ligger ett lager med smörgåsrån där!


Det var väl intressant gott folk?! :)

Ovido - Quiz & Flashcards