Alla inlägg den 15 maj 2012

Av kaosochkarlek - 15 maj 2012 07:59

Här har ni de nya LCHF chipsen, som man får äta precis hur mycket man vill av.

Speciellt framtagna för att LCHF'are ska kunna "unna" sig lite snacks...

NOT!

Jag har vart jävligt slapp med LCHF'andet (inte så slapp att jag ätit, ätit, ätit, utan mer att jag "unnat" mig när jag tyckt att det är okej, jag har alltså fortfarande ätit LCHF som mat) den senaste tiden och provade därför dom här chipsen (bland annat får jag väl tillägga) och dom var GRYMMA! KÖP OCH ÄT HÖRRENI!!!!!!!!! Eftersmaken var dock skitäcklig, smakade typ magsyra när man rapade efteråt.


Nu är min slacker tid över och jag har börjat om på ny kula, inte så strikt LCHF som innan men dock inget "unnande" på ett bra tag. Jag äter fortfarande inte pasta, ris, potatis, vitt bröd osv (äter ibland LCHF bröd till frukost) men jag KAN om jag VILL!

Det är tur att inte siffrorna på vågen stigit ändå!


JAG ÄR FÖRBI MITT MÅL FÖR ÅRET!!!!! Har gått ner mer än 10 kg! Och halva året har inte ens gått än!

Nu är nästa mål att fortsätta neråt OCH att behålla det!


Det blir nog bra eller hur? 

Av kaosochkarlek - 15 maj 2012 07:55

Micke ville också ha ett mobilfodral och därför fick han det.

På bilden är det självklart inte helt färdigt men man förstår mönstret.

Här näst blir det att virka en till Madde! Det är mycket så här innan jul! 

Av kaosochkarlek - 15 maj 2012 07:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards