Alla inlägg den 11 maj 2012

Av kaosochkarlek - 11 maj 2012 17:35

Senaste

Låt du hörde: Du ringde ifrån Flen.

Film du såg: Senaste film jag såg hela var Yrrol.

Mat du åt: Kanjanas lunchbuffé.

Kram: Kramade och pussade Micke hejdå i morse.

Puss: Micke.

Känslan: Mätt.

Bråk: Det kommer jag inte ihåg, kanske hemma angående slarvighet?

Resa: Har nog inte varit av ön sen Oslo i vintras?

Glädje: Idag på jobbet!

Längtan: Ny tatuering!

Dröm: Det kommer jag inte ihåg.

Personen du träffade: Lizzan :)

Person du pratade i telefon med: Micke.

Personen du fick sms av: Mamma.

Gången du var utomhus: Idag när vi var ute dårå.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Min lilla familj åt tillsammans igår, grillat, vad annars?!

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Beror på vad vi ska göra men tror jag numera säger landet :)

Hamburgare eller pizza: Maxburgare.

Kött eller fisk: Nötkött!

Hund eller katt: Hund!

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet!

McDonalds eller MAX: Max!

Vin eller Öl: Vin tror jag.

Charter- eller skidsemester: Charter!

Sverige eller Utlandet: Beror på vilket land som utlandet är.

Sport eller nyheter: Nyheter såklart!

Hockey eller fotboll: Handboll.

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga

Sommar eller vinter: Sommar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Ägg
- Grönsaker
- Mjölk
- Majonnäs
- Vatten

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min familj och vänner
- Pengar
- Min iphone
- Mitt jobb

3 saker du inte kan äta/dricka?
- Bruna bönor
- Ärtsoppa
- Ren mjölk

Två saker som gör dig glad
- Lön
- Dagar när Tjelvar är glad.

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Byter blöjor! ;)

Av kaosochkarlek - 11 maj 2012 08:34

Jag kan inte fatta det faktiskt.

Det är helt fel. Mommo ska inte vara borta.

Hon har alltid funnits för mig, hela mitt liv, och hon ska alltid göra det också!

Men var är du mommo? Är du här nu? Hälsar du på oss ibland?

Vi saknar dig!

Det gör så ont utan dig. Och allt är så tomt.

Ibland glömmer jag bort verkligheten och är nära att ringa dig.

Kommer du att svara då?

Vi älskar dig!

Världens finaste lilla mommo!

Ovido - Quiz & Flashcards