Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

Lchf?

Av kaosochkarlek - 15 maj 2012 07:59

Här har ni de nya LCHF chipsen, som man får äta precis hur mycket man vill av.

Speciellt framtagna för att LCHF'are ska kunna "unna" sig lite snacks...

NOT!

Jag har vart jävligt slapp med LCHF'andet (inte så slapp att jag ätit, ätit, ätit, utan mer att jag "unnat" mig när jag tyckt att det är okej, jag har alltså fortfarande ätit LCHF som mat) den senaste tiden och provade därför dom här chipsen (bland annat får jag väl tillägga) och dom var GRYMMA! KÖP OCH ÄT HÖRRENI!!!!!!!!! Eftersmaken var dock skitäcklig, smakade typ magsyra när man rapade efteråt.


Nu är min slacker tid över och jag har börjat om på ny kula, inte så strikt LCHF som innan men dock inget "unnande" på ett bra tag. Jag äter fortfarande inte pasta, ris, potatis, vitt bröd osv (äter ibland LCHF bröd till frukost) men jag KAN om jag VILL!

Det är tur att inte siffrorna på vågen stigit ändå!


JAG ÄR FÖRBI MITT MÅL FÖR ÅRET!!!!! Har gått ner mer än 10 kg! Och halva året har inte ens gått än!

Nu är nästa mål att fortsätta neråt OCH att behålla det!


Det blir nog bra eller hur? 

 
 
Linda - Mamma till Ted

Linda - Mamma till Ted

15 maj 2012 11:33

sv1: Hahah tack ;)

sv2: Huggies läckte igenom på natten precis som icas och libero men dom har funkat bra på dagarna. Tycker inte pampers luktar men därimot har jag hört att pampers fit luktar illa men har inte prövat dom.. Kom på att varför bara köra ett märke när man kan använda två så jusst nu kör vi pampers på nätterna och huggies på dagarna.. Märkte sist jag köpte Huggies att dom gjort om blöjorna lite så nu är dom inte lika hårda och har bättre uppsugnings förmåga och det är en bra skillnad :).

Nej man stakarn, Har han åkt på det !?!!.
Hur länge har han vart det då och är han Laktos eller mjölkprotein??

Ja men usch så dyyrt :/
Jag vet nästan hur det känns eftersom jag själv inte tål mjölkprotein och mina produkter är mkt dyrare :S Det är så dåligt när man själv inte väljer att äta/använda dom sakerna..

Hoppas det växer bort på honom då.

Jora vi mår bra. Idag ska vi flyga till Övertoneå och träffa en vän och gå på dop å jag ska bli gudmor :).
Nej inte tänder än, Dom bara luras hela tiden. Ibland kliar det jätte mkt på honom och sen så slutar det bara.. Men dom kommer när dom kommer ^^ :P.
Hur ere med er då och har Tjelle fått några tänder, Hur många isf? :)

Massor av krammar från oss till er <3

(OOJ haha vad långt det vart ;)

http://LiiiindhAa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kaosochkarlek - 26 maj 2013 21:50

Förutom lite magknip som kommer och går idag så har jag ett AAAS BRA liv verkligen! ...

Av kaosochkarlek - 16 maj 2013 22:11

1. Är du kär? Absolut!2. Humör just nu: Glad med uttråkad!3. Vem är nummer 9 i din kontaktlista? Bilregister. 4. Vad sa du senast: Typ "Vi ses imorn, jo, bra, hälsa, puss puss, hejdå".5. Är du allergisk? Nej.6. Fisk eller badkruka: Då är jag nog b...

Av kaosochkarlek - 31 mars 2013 22:07

Slängde ihop en halsvärmare till Weronica idag. Tog ca fyra timmars oavbruten stickning/virkning. Stickad med rundstickor nr 4 och 6 i ett 50/50 ull/akrylgarn. Blommor virkade med nål 6 och 2,5. ...

Av kaosochkarlek - 28 mars 2013 22:09

1. Hur gammal är du? Snart 25! :) 2. Hur gammal känner du dig? Något äldre än 25 iaf! 3. Vad har du gjort i dag? Oj har vart fullt upp, umgåtts med mamma, tagit hand om sjuk son, gjort massa ärenden, handlat, umgåtts med min lover osv.. 4. V...

Av kaosochkarlek - 10 mars 2013 08:25


Hej Susanne!   Jag hade sån tur när jag letade efter Pippis mönster att jag hittade detta gratis så du ska självklart också få det! Lägger in länkarna till originalmönstret här nedan! Hoppas innerligt att Pippi kommer hjälpa ditt barnbarn at...

Ovido - Quiz & Flashcards