Alla inlägg den 1 februari 2012

Av kaosochkarlek - 1 februari 2012 17:57

Ojoj vad min kära lilla gaphals är ledsen hela tiden. Hoppas det är tänderna så vi har en förklaring på hans extremt pinniga tillstånd. Ledsen om vartannat, varm utan feber, tuggar på allt, spyr som vanligt, vill ha massor med närhet.

Det är så jobbigt att inte förstå honom.


Kvällens middag:

Stekt fläsk med broccoli, bönor, vitkål och löksås.


Snart ska vi ut på promenad så kexet får vila i vagnen.  

Av kaosochkarlek - 1 februari 2012 14:14

Nu har jag varit vid tandläkaren, tänk att tandsten är värt så mycket som 740 kr, skulle kanske sälja det. Lilleman är i trygga händer och Lizzan och jag ska käka dagens sena lunch; en avokado, en röra på tre teskedar turkisk yoghurt, tre teskedar majonnäs, lite riven ost, lite hackad rökt skinka, lite klippt prujolök, en halv tomat, salt och peppar. Enkelt och faktiskt jävligt gott.

 

Till lunchen ska jag se ett avsnitt av skilda världar innan jag ska gå bort till Lizzan och dricka kaffe (hoppas jag?!)

Av kaosochkarlek - 1 februari 2012 07:30

Lchf dag 1.

Frukost: äggröra med lite turkisk yoghurt, ost, en halv tomat och några knaperstekta bacon!

Helt okej! 

Ovido - Quiz & Flashcards